Globális felmérés - hazai felhanggal
A tevékenységkihelyezés „örökzöld” téma. Mind nagyobb teret nyernek a gazdaságban a szolgáltatások, amelyek említett formájának a ma kiváltképp divatos gazdaságosság, hatékonyság, takarékosság hívószavak jól megágyaznak. Művelői mára „vérszemet” kaptak, s a szükséges, de nem értéktermelő tevékenységek mellett egyre szélesebb körre, helyenként már a vállalatok core businessét érintő folyamatokra is kiterjesztik szolgáltatásaikat.
A teljes cikk a Business Online-ban olvasható: http://businessonline.prim.hu/cikk/64747/
Kapcsolódó cikkek
- Rekord árbevétel és növekedés a KPMG-nél
- Klaszter - új divatszó vagy valódi értékteremtő?
- A vállalati csaló profilja
- KPMG: rekordárbevétel Magyarországon
- Ötéves a KPMG-BME Akadémia
- Tudásmenedzsment (TM) a hazai vállalatoknál
- Az informatikai fejlesztések nem hozzák a remélt hasznot
- A magyarországi KPMG 19%-kal növelte bevételeit
- Vezető- és értékesítésfejlesztési képzések a KPMG-BME Akadémián
- Több mint 900 magyar kkv vett részt a Phare e-kereskedelmi programján
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.