Új Xerox iGen3-mal bővült a Prime Rate szolgáltatóház
„Az iGen3 kapacitásának köszönhetően olyan extrém szállítási határidőket, és a méretgazdaságosságból adódó kedvező árakat tudunk biztosítani ügyfeleink számára, amelyekkel elsősorban a nagyobb volumenű, változó adatokkal készülő nyomatok esetén (például színes számlák, bankkivonatok) egyedülálló a Prime Rate a hazai piacon” – mondta Tomcsányi Péter, a Prime Rate Kft. ügyvezető igazgatója. A berendezés kiválóan kezeli a kreatív hordozókat, és gyorsan, valamit gazdaságosan képes akár alacsony példányszámú könyvek, kereskedelmi nyomtatványok, használati útmutatók illetve speciális, B-s formátumú kiadványok kinyomtatására.
Az iGen3 kifejlesztésébe összesen 1 milliárd dollárt fektetett a Xerox. A csúcstechnológiát megtestesítő berendezés 300 új, szabadalmazott eljárás alkalmazásával képes tökéletes, ofszet minőségű nyomatok előállítására – környezetbarát digitális technológiával.
A vállalat emellett a napokban installál egy másik Xerox digitális nyomógépet, a Nuvera 288-at, amely dupla nyomóművével különleges gyorsaságra (288 lap/perc) és új generációs képalkotásának köszönhetően kimagasló minőségre képes.
A Prime Rate legutóbbi eszközbeszerzéseivel elsősorban azt a stratégiai irányvonalat kívánja megvalósítani, amely szerint a jövőben az értéknövelt (tehát marketing információkkal is kiegészített) tranzakciós papírok piacán kíván jelentős előnyre szert tenni.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Konica Minolta bizhub PRO C5500
- Xerox Phaser 6130: lézernyomtatás elérhető áron kisvállalkozásoknak
- Fluoreszkáló írással a dokumentumhamisítás ellen
- Teljesen új, ofszetelvű nyomtató a Xeroxtól
- Xeretem.hu
- Xerox: új szoftverek irodai multifunkciós rendszerekhez
- Xerox DocuColor 260: 32 lézernyalábbal
- Xerox Phaser 8560: szebb és tisztább színes nyomtatás
- Xerox: Színmódosítás hangutasításra
- Xerox technológia számítógépes tartalmak egyszerűbb színkezeléséhez
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.