Új Xerox iGen3-mal bővült a Prime Rate szolgáltatóház

forrás Prim Online, 2008. január 8. 16:33

A digitális nyomtatás piacának, különösen annak színes szegmensének folyamatos bővülésére alapozva a Prime Rate Kft. üzembe helyezte második Xerox iGen3 nyomdagépét. A csúcstechnológiát képviselő berendezés beszerzésével a vállalat célja, hogy megerősítse piacvezető szerepét, még inkább növelve versenyelőnyét, amelyet immár két iGen3 berendezésének gyorsasága, átlagon felüli költséghatékonysága, rugalmassága és kimagasló gyártásbiztonsága is garantál számára.

„Az iGen3 kapacitásának köszönhetően olyan extrém szállítási határidőket, és a méretgazdaságosságból adódó kedvező árakat tudunk biztosítani ügyfeleink számára, amelyekkel elsősorban a nagyobb volumenű, változó adatokkal készülő nyomatok esetén (például színes számlák, bankkivonatok) egyedülálló a Prime Rate a hazai piacon” – mondta Tomcsányi Péter, a Prime Rate Kft. ügyvezető igazgatója. A berendezés kiválóan kezeli a kreatív hordozókat, és gyorsan, valamit gazdaságosan képes akár alacsony példányszámú könyvek, kereskedelmi nyomtatványok, használati útmutatók illetve speciális, B-s formátumú kiadványok kinyomtatására.

Az iGen3 kifejlesztésébe összesen 1 milliárd dollárt fektetett a Xerox. A csúcstechnológiát megtestesítő berendezés 300 új, szabadalmazott eljárás alkalmazásával képes tökéletes, ofszet minőségű nyomatok előállítására – környezetbarát digitális technológiával.

A vállalat emellett a napokban installál egy másik Xerox digitális nyomógépet, a Nuvera 288-at, amely dupla nyomóművével különleges gyorsaságra (288 lap/perc) és új generációs képalkotásának köszönhetően kimagasló minőségre képes.

A Prime Rate legutóbbi eszközbeszerzéseivel elsősorban azt a stratégiai irányvonalat kívánja megvalósítani, amely szerint a jövőben az értéknövelt (tehát marketing információkkal is kiegészített) tranzakciós papírok piacán kíván jelentős előnyre szert tenni.

Kulcsszavak: printer Xerox

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01