CODA-megoldások a DPD Hungária Kft.-nél
A CODA Hungary Kft. arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy multinacionális környezetben működő hazai ügyfeleinek köre tovább bővült. A cég határozatlan időre szóló licencszerződést írt alá a DPD Hungária Kft.-vel, Financials és Assets programcsomagjainak használatára.
A DPD Európa egyik vezető csomagszállítója, amely a multinacionális vállalatok és a hagyományos postai szolgáltatók alternatívájaként 1976-ban alakult Németországban. Napjainkra a világ több mint 30 országában 500-nál is több depójával jelen lévő DPD rendelkezik a nemzetközi üzleti központokra is kiterjedő egyik legnagyobb integrált szállítási hálózattal. A DPD Hungária Kft. 2003 júliusa óta működik Magyarországon. A már aláírt szerződés értelmében a DPD Hungária Kft. a CODA Financials (Pénzügyek) és Assets (Eszközök) nevű termékeit és az ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokat vásárolta meg, amelyeket saját operatív rendszereihez integrál majd. A DPD egészen mostanáig nem rendelkezett saját pénzügyi rendszerrel, ezeket a feladatokat outsourcing keretében oldották meg.
A szerződéskötési fázist követően a CODA szakemberei a DPD Hungária Kft.-vel együttműködve elvégezték a Financials és az Assets termékek paraméterezését, valamint a szükséges interface-ek kialakítását. A rendszer bevezetési folyamata ezzel befejeződött, a CODA termékek éles üzembe állítása a napokban történt meg a DPD Hungária Kft.-nél.
A CODA szoftvermegoldások a vállalatok pénzügyi folyamatainak leegyszerűsítésében és automatizálásában (a számviteli és beszerzési folyamatoktól kezdve a jelentések és elemzések elkészítéséig), illetve a törvényi szabályozási kereteknek való megfelelésben, valamint egy hatékonyabb vállalatirányítás megvalósításában segítenek.A CODA alkalmazásai tökéletesen együttműködnek egymással, de egymástól függetlenül, akár más vezető ERP rendszerhez integráltan is használhatók, biztosítva ezzel a szélesebb körű IT beruházások megtérülésének maximalizálását. CODA-leányvállalat 2006 januárjától kezdve működik Magyarországon. A Coda Hungary ügyvezetője Koleszár Róbert, aki regionális vezetőként a prágai leányvállalat tevékenységéért is felel. A cég szoftverei jelenleg 60 hazai ügyfél tevékenységét támogatják.
Kapcsolódó cikkek
- 1,2 milliárd dollárt ad a Fast internetes keresőcégért a Microsoft
- Közel egymilliárdos szaúdi üzletet kötött a Nokia Siemens
- Két vetélytárs a Magyar Telekomnak a Telekom Slovenije eladásánál
- Nem gyárt több mini-winchestert a Hitachi
- Szlovéniában terjeszkedne a Magyar Telekom
- Fontos évet zárt az Adobe
- Nyugatra terjeszkedik az LLP
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
- Hálózatmenedzselő céget vett a Nokia Siemens Networks
- A HTCC cégei az Invitel Távközlési Zrt.-be olvadtak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.