A HP tesztelési szolgáltatásokkal bővít
Bejelentése szerint a HP Magyarországon is megjelenik az Application Lifecycle Optimization (ALO) szolgáltatáscsomagjával. Ezen szolgáltatások a 2006-os Mercury akvizíció során a termékpalettára került Quality Center és Performance Center funkcionalitása köré épülve támogatják ügyfeleket a szoftverfejlesztéssel kapcsolatos követelménykezelés, minőségbiztosítás, funkcionális és teljesítmény-tesztelés folyamatainak stratégiai és gyakorlati szintű menedzselésével.
A HP ALO szolgáltatások segítségével az ügyfelek jobban menedzselhetik fejlesztési és alkalmazás-bevezetési projektjeiket, folyamatosan kézben tarthatják alkalmazásaik minőségét, teljesítményét, mindezt jelentős költségmegtakarítás és kockázatcsökkenés mellett.
„A HP Quality Center és HP Performance Center termékekhez kapcsolódó szolgáltatásokat főként olyan vállalatoknak ajánljuk, akik lépni szeretnének a core-business-t támogató alkalmazások minőségének javítása érdekében, és szakértelemhiánnyal, esetleg munkaerőhiánnyal küszködnek az informatika ezen területén” – mutatott rá Dacher László, a HP ALO szolgáltatásokért felelős vezetője.
A HP ALO szolgáltatási üzletágának termékei közül jelenleg az alábbiak vehetők igénybe:
· Tesztstratégia készítés: a tesztstratégia határozza meg a szoftvertesztelési életciklust. Az üzlet által definiált minőségügyi célokat és a megtérülési mutatókat szem előtt tartva optimalizál a folyamatok, a rendelkezésre álló idő és emberi erőforrások közt.
· Szoftverminőség - módszertani tanácsadás: jelenlegi fejlesztési/tesztelési folyamatok átvilágításán nyugvó állapotfelmérés – javaslattétel - roadmapkészítés.
· Change Impact Testing (SAP, Oracle, stb.): az ERP alkalmazások életciklusában rendszeresen előforduló változtatások, patch-ek bevezetésének minőségbiztosítását javítja, a tesztelési ráfordításokat csökkenti, illetve a bevezetési kockázatokat csökkenti, azáltal, hogy kiértékeli a változtatásoknak az alkalmazás egyes komponenseire gyakorolt hatását.
· Teljesítménytesztelés (SAP, Oracle, stb.): éles ERP alkalmazás- és patch-bevezetéseket megelőző, a rendszer monitorozása mellett, valós felhasználói tevékenység szimulálásával megejtett terheléses próba. A teljesítményproblémákat okozó szűk keresztmetszeteket és az alkalmazás terhelhetőségének a határait derítjük fel. Igény esetén lehetőség van a pontosabb hibabehatárolásra a Diagnostics szolgáltatás igénybevételével.
· Quality Center bevezetés: a HP Quality Center bevezetése és testreszabása HP-s módszertan és jógyakorlatok alapján.
· Performance Center bevezetés: a teljesítmény-tesztelő rendszer megtervezése és méretezése az ügyfél elvárásai és infrastrukturális adottságai alapján, majd telepítés, konfigurálás, bevezetés, oktatás és mentoring.
· Teljesítménytesztelési szolgáltatás: a rendszer folyamatos monitorozás mellett, jól bevált end2end megközelítéssel történő terheléses próbája a szűk keresztmetszetek és a terhelhetőség felderítésére.
· Funkcionális tesztelési szolgáltatás: tesztelési terv készítés; az üzleti folyamatok tesztelése (a tesztelési terv alapján); hibalista előállítása.
· Üzleti szolgáltatások és SOA minőségbiztosítása és teljesítmény-ellenőrzése: funkcionális validálás; teljesítmény optimalizálás; minőségbiztosítás: a SOA szolgáltatások rengetegében követhetőség és hatáselemzések biztosítása
· Quality factory – lehetőséget kínál a teljes tesztelési feladatkör (többnyire nem „core business”) kihelyezésére
· Folyamatjavító szolgáltatások
- Felmérés
- Folyamatok meghatározása
- KPI-k meghatározása
- Folyamat automatizálás
· Minőségbiztosítási szolgáltatások
- Követelmények ellenőrzése
- Tesztesetek meghatározása
- Tesztadatok meghatározása
- Teszt végrehajtás
- Teszt automatizálás
- Teljesítmény tesztelés
- Nem-funkcionális tesztelés
· Üzemeltethetőség biztosítása
- Üzemeltethetőség ellenőrzés
- Migrációs teszt
- Monitorozás kialakítása
A HP ALO szolgáltatások igénybevételének előnyei:
· A telepítéssel, a teljesítménnyel, a teszteléssel és más rendszerbevezetési tevékenységekkel járó kockázatok enyhítése;
· Bejáratott tanácsadói és szakértői csapat;
· A HP szoftvertermékeiből kinyerhető érték maximálása a bevált gyakorlat átadásán és a folyamatos mentori támogatáson keresztül;
· A szolgáltatást a HP biztosítja, így az ügyfél minden energiájával az üzleti működésre koncentrálhat.
Kapcsolódó cikkek
- Hewlett Packard: töretlen fejlődés és növekedés
- HP Integrity kiszolgálók - most és a közeljövőben
- Két új négymagos HP munkaállomás
- Hazai partnerekkel, hazai környezetre, hazai cégeknek
- Több vezető távozott a Hewlett-Packardtól
- HP: Optimalizált Üzleti Technológia
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- HP adattárház-alapú megoldás a MAVIR-nál
- Új gesztenyefasort ültet Budán a Hewlett-Packard
- Új kereskedői csapat a HP-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.