Többmilliós humanitárius projektek a Google-tól
A világ vezető internetes keresőjét üzemeltető vállalat és annak jótékonysági részlege kezdetben 25 millió dollárt (közel 4,5 milliárd forintot) kíván különböző projektekre fordítani.
A Google-alapító Sergey Brin és Larry Page 2005-ben kötelezettséget vállalt arra, hogy vállalkozásuk alaptőkéjének egy százalékát (vagy a részvényekből 3 millió dollárt) és a nyereség egy százalékát jótékonysági célokra fordítják.
A Google 2006-ban 300 ezer részvénnyel, mintegy 90 millió dollárnyi (16 milliárd forintnyi) alaptőkével indította útnak a Google.org leányvállalatot, amely annak ellenére, hogy jótékonysági szervezetnek hirdeti magát, mégis nyereségorientált vállalkozás. Lehetővé teszi az új vállalkozások segítését és a kockázati tőke-finanszírozókkal való együttműködést.
A kezdeti 25 millió dolláros humanitárius projektek elsősorban Afrikában és Délkelet-Ázsiában válsághelyzetek felkutatására kezelésére szolgálnak.
Jelentős összeget, 10 millió dollárt irányoztak elő például az eSolar nevű kaliforniai cég számára, amely a hagyományos erőművek helyett napenergia-generátorokkal állítana elő elektromos áramot. Akár kétmillió dollárt is hajlandók hibridjárművek gyártásával foglalkozó, és az ezeket kereskedelmi forgalomba hozó vállalkozók támogatására fordítani, hogy ezzel is elősegítsék elektromos meghajtású gépkocsik elterjedését.
Kapcsolódó cikkek
- Szabadulna a Skype-tól az eBay
- Kemény EU-vizsgálat vár a Google-DoubleClick fúzióra
- Egekben a Google-részvények a mobilpiacra való belépés hírétől
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Egymilliárd fölötti Google-nyereség
- 600 dollár fölött a Google részvényei
- Google alelnök az EMEA régióban
- Google vs. Microsoft: meghallgatás a DoubleClick felvásárlásról Washingtonban
- Európai alkalmazottakat vesz fel a Google
- Mélytengeri internetkábel lefektetését támogatja a Google?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.