Várkonyi Balázs, a merész újító
Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója az idei év „A Merész újító”-ja. Az elismerést az Ernst & Young „Entrepreneur Of The Year” („Az év üzletembere”) 2007 zártkörű díjátadón vehette át Várkonyi Balázs. Az üzletember a díjat sikeres üzleti karrierjének köszönheti. Az Extreme Digital-t 2001-ben, a műszaki termékek piacán lévő igényeket felismerve teljes egészében önerőből alapította. A vállalat rekordsebességgel bővült, jelenleg piacvezető a hazai internetes műszaki áruházak között.
„Óriási megtiszteltetés a számomra, hogy nekem ítélték ezt a díjat. Rengeteg sikeres vállalkozás és üzletember van hazánkban, ezért különösen megtisztelő ez az elismerés” – mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója „A Merész újító” kategória díj átvételekor. „Az Extreme Digital története és ez a díj bizonyítja, hogy kreativitással, sok munkával, kitartással és a lehető legmagasabb színvonal elérésével bármi megvalósítható.”
Az Ernst & Young által 1986-ban alapított „Entrepreneur Of The Year” („Az év üzletembere”) díj az üzleti élet Oscar díja. Az üzleti díjat 40 országban ítélik oda, Magyarországon 2003 óta díjazzák a kiemelkedő eredményeket elért üzletembereket. A díj célja, hogy bemutassa a hazánkban elért kivételes teljesítményeket, ezáltal példát mutasson a hazai vállalkozások számára.
Kapcsolódó cikkek
- A KÜRT-vezér LETT 2007 legjobb főnöke
- Megvan az első női Microsoft MVP
- rEVOLUTION: új fejlesztési vezető
- Új kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser a Symantec magyar képviseleténél
- Visszavonul az eBay vezérigazgatója
- Új partnerkapcsolati igazgató a Sun Microsystemsnél
- SAP: magyar vezető az EMEA térségben
- Új üzletágvezető a Microsoft Magyarországnál
- Új ember az SAP államigazgatási üzletágának élén
- Neal Woods a HP Képalkotási és Nyomtatási Divíziójának élén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.