A Sun szállítja a 2010-es vancouveri téli olimpia szervereit
John Furlong, az olimpia szervezőbizottságának vezetője elmondta: létfontosságúnak tartották, hogy ezen a téren a legmegbízhatóbb megoldás a lehető leghamarabb megszülessen. Az is fontos volt számukra, hogy olyan partnert találjanak, amely ismeri a sport, az olimpia világát. A Sun, amely a 2002-es, Salt Lake City-beli játékok szállítója volt, s az észak-amerikai jégkorong-liga, az NHL hivatalos szerverszállítója, kiválóan megfelel a követelményeknek.
A Sun által felállítandó szerverpark egyes elemei Windows operációs rendszer alatt működnek majd, ám a világ bármely pontjáról valós időben hozzáférhető eredményközlő és információs szolgáltatást működtető rendszer nagy részét a Sun Solaris operációs rendszert futtató Sun Fire UltraSPARC szerverek jelentik majd. Andy Canham, a Sun Microsystems kanadai vállalatának vezetője felhívta a figyelmet: a felhasználók ma már pontosan tudják, hogy mikor milyen információra van szükségük, az egyoldalú, broadcast-jellegű szolgáltatások ideje lejárt.
A Sun már megkezdte a szerverpark szállítását és telepítését, s a jövő évben nagyszabású szimulációs teszteknek vetik majd alá a konfigurációt.
Kapcsolódó cikkek
- Sun: új marketingvezető, négy új berendezés
- Sun: kedvezményes karácsonyi akció minden pénztárcához
- Új generációs adatfeldolgozási és -tárolási megoldás a Sun-tól
- Dell szerverek Solaris szoftverrel
- Itthon is bemutatkozott a Sun Ultra 24
- A Sun bevezette az első Intel alapú munkaállomásokat
- 64 szerver teljesítménye egyetlen T2 alapú Sun rendszerben
- A Sun piacra dobta az első UltraSparc T2 szervereket
- Sun szerverek négymagos Intel processzorokkal
- Éles penge a Suntól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.