Sony Pictures filmeket kínál a HP
„A HP igény szerinti DVD-gyártási szolgáltatásával több réspiaci és filmarchívumunkban szereplő filmet tudunk eljuttatni az otthoni felhasználókhoz” – jelentette ki David Bishop, az SPHE elnöke. „Tudjuk, hogy élénk kereslet van a piacon e filmek iránt. A HP-val együttműködve árbevételhez juthatunk gazdag videótárunkból, és lehetővé tesszük a kiskereskedőknek, hogy jelentős készletberuházások nélkül is széles választékot tudjanak kínálni a Sony Pictures filmjeiből.” A licencmegállapodás keretében elérhető SPHE filmek listáját később véglegesítik.
A HP igény szerinti DVD-gyártási szolgáltatása
Igény szerinti szolgáltatása keretében a HP bármilyen – akár réspiaci vagy kevéssé ismert – mozifilmet, tévéműsort vagy más videótartalmat DVD-lemezre másol ügyfelei számára. A jelenleg megcélzott tartalmak:
· DVD-n korábban még ki nem adott klasszikus és régebbi tévéműsorok
· Külföldi mozifilmek
· Különleges műfajok: vallási, oktatási, egészségügyi, gasztronómiai, életmód- és sportprogramok
· Tematikus kábeltévé-programok
· Független filmek
· Egyes földrajzi piacokon vagy felhasználói szegmensekben különösen releváns, nemrég sugárzott tévéprogramok és sportesemények .
A HP szolgáltatása megkönnyíti a stúdiók és a videofilm-forgalmazók számára a katalógusban szereplő és a különleges videók iránti kereslet és kínálat összehangolását, valamint csökkenti raktározási, csomagolási és visszaszállítási költségeiket.
A szolgáltatás a HP digitális tartalomszolgáltatási portfóliójának eleme. A portfólió célja, hogy segítsen a kiskereskedőknek kielégíteni vevőik különféle videofilm-formátumok (pl. digitális letöltés, hagyományos csomagolt DVD és új videóformátumok, pl. HP DVD és Blue-ray lemezek) iránti igényét.
„A HP és a Sony megállapodása jelentős előrelépés a szórakoztatóiparban” – mutatott rá Willem de Zoete, a HP digitális tartalomszolgáltatásokért felelős alelnöke és ügyvezető igazgatója. „Együtt több tartalmat kínálhatunk ügyfeleinknek, és szüntethetjük a tartalmak között húzódó szakadékot.”
Kapcsolódó cikkek
- Sony: Két új Alfa digitális tükörreflexes fényképezőgép
- Ismét nyereséges a Sony játéküzletága
- Kisebb, olcsóbb Sony Blu-ray olvasómodul
- Tartalom és forma találkozása: Cyber-shot T300
- Két új keskeny modell a Cyber-shot S-sorozatában - arcfelismerő technológiával
- A Hewlett-Packard az első a PC-piacon
- A HP negyedével csökkenti számítógépei energiafelhasználását
- Neal Woods a HP Képalkotási és Nyomtatási Divíziójának élén
- Négy új x86 alapú HP szerver
- Újabb saját Sony szabvány, ezúttal a vezeték nélküli USB-vel szemben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.