Személyi változások a HP Magyarországnál
A műszaki végzettségű Czibók 10 éve projektmenedzserként kezdett a HP-nál dolgozni. Előtte az OTP Bank csoportvezetőjeként részt vett a bank integrált rendszerének kiépítésében, majd két évig annak üzemeltetésében. Ezt követően néhány évet töltött projektvezetőként a Synergonnál. Új kinevezése előtt a kormányzati és a horizontális megoldások üzletág valamint a HP projektvezetőinek vezetője is volt. Ennek során felelős volt a konzultációs és rendszerintegrációs szervezeti egység árbevételének jelentős részéért. Új feladatkörében a jelenlegi értékek és a stabil működési alapok megőrzése mellett a kormányzati és a telekommunikációs iparágakból származó bevételek növelésére, a HP szoftver és szolgáltatási portfolió közötti szinergia hatás megteremtésére fókuszál majd.
A villamosmérnök végzettségű Varga Péter a Budapesti Műszaki Egyetem elvégzése után a Digital-nál kereskedelmi vonalon kezdte pályafutását. Varga az elmúlt tíz évben az ipari üzletágban dolgozott, és üzletági menedzserként elsősorban üzletfejlesztésért felelt, valamint a HP kiemelt ügyfeleivel foglalkozott a közüzemi szolgáltatói és az energia szektorból. Az utóbbi két évben a HP legnagyobb outsourcing ügyfelének, a MOL-nak ügyfél-menedzseri feladatait látta el, jelentős szerepet vállalva a MOL IS outsourcing projekt sikerességében. Új pozíciójában egyrészt biztosítani kívánja a HP meglévő outsourcing ügyfeleinek a megszokott szolgáltatásokat, másrészt a folyamatban lévő és új üzletek fejlesztéséért felel.
Kapcsolódó cikkek
- Az Adobe Kevin Lynchet műszaki igazgatónak nevezte ki
- Új értékesítési szakember a Jobinfo.hu élén
- Személyi változás az Allround élén
- Értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- Vahl Tamás az AAM új üzletfejlesztési igazgatója
- Az Adobe új EMEA alelnököt nevezett ki
- Új kereskedelmi igazgató a CHS Hungary Kft.-nél
- 16 évig posztjukon maradnak a Google vezetői?
- Telekommunikációs veterán az Interoute alelnöki székében
- Vezetőváltás a hazai Apple élén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.