Visszaélhetnek a szolgáltatók a telefonos ajánlatokkal - az Invitel kivizsgálja a panaszokat
A közelmúltban az Invitel Távközlési Zrt-hez több olyan jelzés, bejelentés érkezett, amelyek szerint egyes, a társaság szolgáltatásait értékesítő ügynökök a leendő ügyfelekkel történő kommunikáció során, az Invitellel és alvállalkozóival kötött szerződések, a számukra nyújtott oktatás és egyéb intézkedések ellenére, az üzletkötés érdekében félreérthető vagy helytelen felvilágosítást nyújtottak, egyes esetekben a cég nevével is visszaéltek. Panaszok érkeztek a telefon útján szóban kötött szerződésekkel kapcsolatban is.
Az Invitel közleményében kijelenti, hogy ezeket a módszereket elfogadhatatlannak tartja, és minden tudomására jutott panaszos esetet kivizsgál. Ha megállapítható, vagy akár csak valószínűsíthető, hogy a fogyasztóval személyesen vagy telefonon történt szerződéskötésben a megtévesztés bármilyen mértékben szerepet játszott, a szerződést semmisnek tekinti, a felületes vagy vétkes ügynökökkel szemben eljár. A szóban kötött szerződésekre vonatkozóan a cég olyan ellenőrzési pontokat és lépéseket épített folyamataiba, amelyek a félreértéseket vagy tévedéseket hivatottak kiszűrni. Így például az ilyen módon létrejött szerződéseket azokat néhány nappal követő újabb, külső megbízott cég által végzett megerősítő telefonhívással nyomatékosítja, és a jogszabályban előírtnál nagyobb rugalmasságot tanúsít a szerződéstől való elállás lehetővé tételében is.
Az Invitel Zrt. arra kéri az ügyfeleket, hogy ilyen irányú kedvezőtlen tapasztalataikat mielőbb és közvetlenül a társaságnak jelezzék.
Kapcsolódó cikkek
- Visszaélhetnek a szolgáltatók a telefonos ajánlatokkal
- NHH: panaszok és elkerülhetőségük
- Értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- Megalakult a Mobilitás és Multimédia Klaszter
- Az USA is kiárusítja állami frekvenciáit, 18 milliárd dollárnál tart a licit
- Digitális átállás: kormánybiztosi tájékoztató
- A brit hadügyminisztérium értékesíti frekvenciái egy részét
- Január 28. és február 3. között nem lehet új telefonszámokat hordozni
- Egy lépéssel közelebb: konzultáció a digitális átállás pályázatáról
- Digitális műsorszórás: nyilvánossá teszik a pályázatok tervezetét
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.