Senkinek sem kell a Motorola mobil részlege
Genda Csongor Zoltán, 2008. február 26. 17:46
A BusinessWeek információi szerint nem sokan érdeklődnek a Motorola leáldozóban lévő mobiltelefon osztálya iránt. Az üzleti sikertelenség negatív hatással van a vállalat piaci értékére is.
A vállalat piaci részesedése egy év alatt 22%-ról 13.8%-ra csökkent, ez pedig a forgalomban is megmutatkozott, ami a negyedik negyedéven 38%-kal volt kevesebb mint az egy évvel azelőtti időszakban. Szakmai körökben úgy tartják, hogy 500 milliótól 2 milliárd dollárig terjedő beruházást kellene eszközölnie a vállalatnak, hogy megújítsa termékpalettáját, és ismét versenyképessé váljon.
Kapcsolódó cikkek
- Egyesítené hálózati részlegeit a Motorola és a Nortel
- Mobilüzletágának leválasztását fontolgatja a Motorola
- Motorola: rossz eredmény, még rosszabb prognózis
- A technológiai vezér is elhagyja a Motorolát
- UIQ Technology: Nagy reményű k+f központ Budapesten
- A Samsung megelőzte a Motorolát mobiltelefon-értékesítésben
- Profitnövekedés a Sony Ericssonnál profitfigyelmeztetés a Motorolánál
- Motorola - cél a 15-20 százalékos részesedés megtartása
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- További 4 ezer állás megszüntetését jelezte a Motorola