Új intranet portál alkalmazás az Atigristől
A Microsoft Office Sharepoint Server 2007 alapú portál megoldás egyedülálló módon támogatja az IT munkatársak, rendszer- és alkalmazásgazdák napi munkáját az egyén és a munkacsoportok, vezetők szintjén egyaránt.
A portál egységes, központi információforrást képez az egyes üzemeltetési feladatok ellátásához, könnyű és gyors hozzáférést biztosít a szabályzatokhoz, eljárásrendekhez, tudásbázishoz és képes a vállalatnál használt felügyeleti és menedzsment rendszerek (pl. MS System Center) által összegyűjtött adathalmaz elemzésére, áttekinthető megjelenítésére. A portál használatával az egyes munkatársak és az üzemeltetett rendszerek minőségi mutatói is jól kezelhetők, követhetők a számos kijelző és statisztikai modul segítségével. Az Atigris Informatika az elsősorban több telephelyen, nagyszámú kiszolgálót és munkaállomást üzemeltető vállalatoknak szánt megoldás kialakítása során a vonatkozó ajánlások mellett felhasználta saját, nagyvállalati IT rendszerek üzemeltetésében szerzett gyakorlatát is.
Néhány informatikán kívüli felhasználási terület:
· Cafeteria program támogatása
o munkavállalói igények felmérése
o automatikus és gyors igénybegyűjtés
o igények értékelése, aggregációja
o kimutatások
o igényteljesítések nyomon követése
o stb.
· tipikus igény bejelentés – jóváhagyás – engedélyezés – igény-kielégítés – visszajelzés
o folyamatok betartatása
o formanyomtatványok használata
o teljes körű adatgyűjtés, ami a pontos, minőségi feldolgozáshoz szükséges
o kiértesítések, munkaszervezés automatizálás
o nyomon követhetőség (hol akadt el, hol tart, mennyi időt vett igénybe, ki milyen gyorsan lép, stb.)
o folyamatszervezéshez megfelelő bemenő információk állnak rendelkezése folyamatosan és percre készen
· helpdesk vagy diszpécser jellegű munkamenetek kiszolgálása (típusigények gyűjtése, rendelkezésre álló erőforrások monitorozása, feladatkiosztás, teljesítés készre jelentése, stb.)
· űrlapkezelés alapú ügyintézői munkák támogatása
· vállalati belső igények gyűjtése, kielégítése (pl. karbantartók munkájának szervezése)
· belső vállalati GYIK
· tudásbázisok (gyors felépítés, karbantartás, keresés)
· dokumentumok kezelése (nagy mennyiségű dokumentum tárolása, keresése, érvényességi idők kezelése): pl. vállalati belső szabályzatok, igazgatói utasítások, körlevelek, stb.
· projektszerű működés támogatása
o elektronikus feladatkiosztás és visszaellenőrzés
o elemzések
o statisztikák
o nyomon követhetőség és számonkérés
o határidő figyelés
o projekt során keletkezett levelek és csatolmányaik automatikus archiválása (gyűjtés, tárolás, keresés, stb.)
· szerződéstárak kezelése
· egyszerű iktató funkció, amely képes a papír alapú kiváltására
· szabadság nyilvántartás, engedélyezés
· üzemi étkezde használatának támogatása
o étlap publikálása
o igények felvétele
o minőségjavítása statisztikák alapján
o gazdaságosság növelése (miből mennyit vegyek a főzéshez)
o visszajelzések (név nélkül: finom, ehetetlen, szívesen ennék több főzeléket, stb)
· vállalati eseménynaptár
Kapcsolódó cikkek
- Letölthető a Sun GlassFish új változata; itt a Sun felhője
- Megjelent az RSA enVision 4.0 és az EMC Smart Server Manager
- Solaris fut a HP ProLiant szervereken is
- Ingyenes, magyar nyelvű Exchange Server 2007 tananyag
- Sun GlassFish Portfolio alkalmazási platform
- Új program segíti az átállást a SUSE Linux Enterprise Server rendszerre
- Érkezik a Windows Essential Server Solutions
- Megjelent a Solaris 10 legújabb verziója
- Megjelent az Oracle alkalmazásszerverének legújabb verziója
- Új változatú Oracle alkalmazás-kiszolgáló
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.