A Red Hat felvásárolta az Amentrát
A Red Hat bejelentette: felvásárolta azt az Amentra vállalatot, amely rendszerintegrációs szolgáltatásokat nyújt SOA, üzleti folyamatokat kezelő, rendszerfejlesztési és vállalati adat megoldások számára, illetve széles körű szakértelemmel rendelkezik a technológia és termékek terén, beleértve a JBoss köztesréteget is, valamint tanácsadási megbízások során mentor szerepet játszik. A tranzakció megoldásorientált irányban terjeszti ki a JBoss köztesréteg üzletágát. Az Amentra független Red Hat vállalatként fog működni.
Az Amentra felvásárlása a Red Hat vállalat Enterprise Acceleration kezdeményezését egészíti ki. A kezdeményezés olyan termékeket, programokat és szolgáltatásokat nyújt, melyek elősegítik a vállalati ügyfelek számára az üzleti és technológiai átalakulásuk felgyorsítását, beleértve a BPM-et és a SOA-t, illetve az élesüzemű környezeteik átalakítását következő generációs, nyílt forráskódú köztesréteg architektúrára, mely a JBoss Enterprise Middleware-re épül. A Red Hat az Enterprise Acceleration kezdeményezését az orlandói JBoss World alkalmával, 2008. februárban jelentette be.
Az Amentra elismert iparági vezető a szabványosított folyamatokon és az ügyfelekkel megvalósított szilárd együttműködéseken keresztül létrehozott sikeres megoldások terén. Az Amentra az együttműködésen és mentori tevékenységen keresztül az ügyfelei hosszú távú sikerét biztosítja. A cég nagy sikereket ér el az Egyesült Államok 500 legnagyobb vállalata között helyet foglaló ügyfeleivel. A vállalat legutóbbi elismerései közé tartoznak a következők: az Amentra bekerült az ún. Gartner Hype Cycles körébe mint vezető nyílt forráskódú szolgáltatásokat, SOA-t és régi alkalmazások modernizációját nyújtó vállalat; a Forrester a vállalatot az Amentra szolgáltatási modell legjobb szolgáltatójaként ismerte el; már három éve a Deloitte által kiválasztott 500 leggyorsabban növekvő technológiai vállalat között van; az Ernst & Young a 2007-es év vállalatának választotta; a Smart CEO magazin által vezetett Future 50 listán lévő vállalatok között foglal helyet. (Forrás: ULX Enterprise Open Source Weekly)
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.