Magyarság az Információs Társadalomért Testület konferenciája
A magyarság nemzetközi súlyának növelése érdekében csütörtökön és pénteken rendezik meg a Magyarság az Információs Társadalomért Testület (Ma ITT) 4. konferenciáját Szabadkán - közölte a gazdasági tárca.
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) feladatának tekinti az összmagyarság közötti információáramlás biztosítását, a szomszédos országokban élő magyarokat az anyaországtól elválasztó információs szakadék felszámolását, így a külhoni magyar közösségek megerősödésének elősegítését és versenyképességének fokozását – áll a GKM közleményében.
Az eddigi eredményekre több mint 300 eMagyar pont, emagyar.net-portál alapozva jött létre a Magyarmagyar Platform (M2 Platform), az eRegio Hálózat, a szakmai szervezetek és a programot irányító intézmények közös kezdeményezéseként. A platform a Kárpát-medencében és a diaszpórában élő magyarság virtuális egyesítését, a magyarság információs társadalomba tagozódását tűzte ki célul. A program koordinátora a Ma ITT irányító bizottsága.
Az M2 Platform a közös gondolkodás és fejlesztési tervek kialakításának keretét biztosító, információs technológiát használó, alulról építkező mozgalom, amely a felhalmozott tudást, tapasztalatokat és fejlesztési terveket széles körben hozzáférhetővé teszi.
A közlemény szerint a konferencián elfogadják a Szabadkai Nyilatkozatot, amely megfelelő kereteket teremt a magyar-magyar kapcsolatokban rejlő potenciál kiaknázásához. A szabadkai rendezvény résztvevői bíznak abban, hogy a konferencia mérföldköve lesz a nemzeten belüli, mégis nemzetközi magyar összefogásnak, és hozzájárul a magyarság súlyának növekedéséhez Európában és a világban.
Kapcsolódó cikkek
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Internetfüggők az amerikai diákok
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Multifunkciós egyetemi kártya lesz Debrecenben
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.