Az Apple a leghatásosabb márka napjainkban
Az online felmérés során 107 országból közel kétezren válaszoltak, és túlnyomó többségük szerint az Apple volt az abszolút győztes. Az iPod és a Mac számítógépek ötletgazdája hat kategóriában is az élen végzett, köztük övé lett a leginspirálóbb márka, illetve az, amely nélkül a megkérdezettek „nem tudnának élni”. Ezzel szemben a felhasználói szoftverpiacot uraló Microsofté lett a legvitatottabb helyzetű márka, valamint az a védjegy, amely a leginkább megújulásra szorul. Ez utóbbi csoportban egyébként az Egyesült Államok végzett a második helyen, ami nyilvánvalóan azt jelenti, hogy a világ minden részén szétszórtan élő válaszadók többsége nem elégedett a vezető világhatalom jelenlegi külpolitikájával.
A Brandchannel közvélemény-kutatása nyomán kialakult rangsornak semmi köze ahhoz a közgazdászok által, homályos módszerekkel kalkulált márkalistához, amely pénzben méri azok értékét és rendszeresen a Coca-Colát hozza ki az első helyezettnek.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- A vártnál sokkal jobb eredményt ért el az Apple az első negyedévben
- Minden idők legmagasabb bevétele és nyeresége az Apple-nél
- Rivális online zenei szolgáltatót vásárolt az Apple
- Az iPhone megóvta a válságtól az Apple-t
- Folytatódik az Apple logo mániája
- Apple esemény szeptember 7-én iTablet nélkül
- Az Apple 15 százalékkal növelte profitját
- Egyre gyengébben teljesít az Apple és a Dell, az Acer viszont megtáltosodott
- Jobs a WWDC-n térhet vissza az Apple élére
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.