Antenna Hungária: vállalati portál Sitecore alapokon
Az Antenna Hungária nemrégiben csatlakozott a francia TDF csoporthoz, így a Carnation a website arculati terveit a nemzetközi arculati guide alapján készítette el. Ennek jegyében a jól ismert márkanév teljesen új logóval, és színvilággal mutatkozik be.
Az Antenna Hungária elkötelezett a .NET platform mellett, ezért a grafikai megjelenésen túl, a website-ot kiszolgáló rendszert is meg kívánta újítani. Így esett a választás a Carnation által Magyarországon kizárólagosan forgalmazott Sitecore tartalomkezelő rendszerre.
A Sitecore bevezetésével a Carnation nemcsak a website közvetlen kezelésére alkalmazott előremutató és kiemelkedő megoldást, hanem olyan további kiegészítő modulokkal könnyíti meg az Antenna Hungária munkatársainak dolgát, mint a vállalati intranetet és a website-ot összekapcsoló modul, valamint a Microsoft Word programba épülő publikáló funkció.
Az arculatváltás és a számos új funkcionalitás bevezetése mellett a weboldal rekordszámba menő, alig 3 hét alatt készült el, köszönhetően a Carnation felkészült szakembereinek, valamint a Sitecore keretrendszer moduláris felépítésének.
Kapcsolódó cikkek
- Online pálinkamagazin
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- Megújult az MTI honlapja
- Ismét indíthatnak új weblapot magánszemélyek Kínában
- Oszd meg utazási élményeidet az iWiW-en!
- AH MindigTV: robbanásszerű készülékeladás, már 170 ezer felhasználó
- Web 2.0-ra váltott az LG
- Létrejött az első hazai Online Hószolgálat
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
- Decembertől minden megyében lesz ingyenes digitális műsorszórás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé
Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
A munkavállalók véleménye alapján idén a Lufthansa Systems Hungária lett a hazai IT szektor legvonzóbb munkaadója
A magyar munkavállalók körében készített átfogó felmérés alapján az idei évben a Lufthansa Systems Hungária Kft-t választották hazánk legvonzóbb munkaadójának az IT kategóriában. A nagy presztízsű elismeréssel idén tizenegyedik alkalommal díjazták Magyarország legnépszerűbb munkáltatóit. A kapcsolódó felmérésből az is kiderült, hogy az IT szektor a dolgozók megítélése alapján továbbra is a legattraktívabb iparág Magyarországon.