Magyar ügyvitelre kihegyezett Microsoft Dynamics NAV a rEVOLUTION terveiben
2007. évi eredményeiről és idei terveiről tartott ma sajtótájékoztatót a rEVOLUTION Software Kft.
A főbb múlt évet jellemző mutatók: 36%-os növekedés mellett 567 millió forintos éves árbevétel; 52 millió forintos adózás előtti eredmény; 75%-os növekedést elérő ERP (Dynamics NAV) üzletág, 343 millió forintos forgalommal, az összes árbevétel több mint 60%-ával; a cég 2007-ben megkapta a „Legeredményesebb Dynamics NAV partner” címet. Az alaptevékenységeiben ismét jelentős növekedést elért, az 55 fő felé közeledő vállalat immár 16 ezer ügyféllel rendelkezik. A kkv szektort érintő megszorítások és a piaci visszaesés ellenére a rEVOL Express és az Iroda++ termékcsaládok teljesítménye 2007-ben nagyjából megegyezett az egy évvel ezelőttivel, az ERP eladások számottevően nőttek. Múlt évi beruházások: továbbfejlesztett helpdesk, új ajánlói program, bővített konzulensi csapat, a különböző különálló kisebb csomagokat egyetlen integrált kis rendszerré fejlesztették.
2007-ben az eladások értékét tekintve mind a teljes NAV eladások, mind az új ügyfeleknek történő NAV eladások kategóriájában a legelőkelőbb helyezést érte el a vállalat. A 2007-es évben az új NAV ügyfelek körében olyan nemzetközi és hazai tekintetben is ismert szervezetek, vállalatok tűntek fel, mint például az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF Magyarországi Bizottsága valamint a hazai reklámajándék piac egyik legmeghatározóbb szereplője, a Fortrend Kft. A toronydaruk összeszerelésével és bérbeadásával foglalkozó Ácsgép Kft. szintén a rEVOLUTION-t kérte fel a Dynamics NAV rendszer bevezetésére.
2008-as főbb célok: 650 milliós árbevétel; megtartani az első helyezést a hazai NAV-piacon;
mind a három termékcsalád (NAV, Express, Iroda++) egyenkénti növekedése;
rEVOL Navision
A vállalat tervei alapján növelni szeretné versenyképességét a piacon a magyar és nemzetközi NAV partnerekkel szemben is, amit leginkább egy magyarországi viszonyokra specializált kiegészítő programcsomag, a rEVOL Navision bevezetésétől várnak. Tapasztalataikra támaszkodva úgy látják, hogy a magyarországi ügyvitel sajátosságai miatt a piacnak szüksége van a NAV keretein belül addicionális fejlesztésekre vagy meglévő funkciók módosítására. Ezek lehetnek kisebb-nagyobb változtatások, beépített szűrési lehetőségek, kimutatások, a használat kényelmét fokozó extra képernyők, esetenként pedig teljesen új modulok. Azokat a hazai viszonyokra specializált kisebb módosításokat, riportokat és más kiegészítéseket, amelyeket már meglévő, különböző ügyfeleiknél valósítottak meg, 2008-ban összegyűjtve elérhetővé teszik partnereik számára. Modulként készült el ezen elv alapján a banki terminálszoftverekkel két irányban együttműködő Banki kommunikáció valamint a Forint és a Deviza Házi Pénztár, és az idei évben megjelenik az Iktatókönyv is.
A Prím kérdéseire kapott válaszok:
- a cég idén a web áruházak területén kíván szoftver megoldásokkal terjeszkedni;
- az eladási és marketing tevékenységbe további beruházásokat tervez a rEVOLUTION;
- cégvásárlásban, fúzióban is gondolkodik a cég vezetése;
- az IT oktatása, képzése fontos prioritás, hiszen e nélkül rövid időn belül nőhet a szakemberhiány.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.