Hogyan kell egy céget felkészíteni a sikeres felvásárlásra?
Ismét IVSZ Termékesítés Akadémia
Május 14-én kerül megrendezésre az IVSZ Termékesítés Akadémia sorozatának második workshopja. Ez alkalommal az Indextoolsról szóló esettanulmánnyal ismerkedhetnek meg a résztvevők, amelynek webanalitikai üzletágát áprilisban vásárolta fel a Yahoo, miután saját területén globálisan is a legjobbak közé nőtte fel magát a cég úttörő technológiai megoldásaival.
A második alkalom a nemzetközileg sikeres technológia- és termékfejlesztés kiváló példája mellett arról is szól, hogyan kell egy céget felkészíteni a sikeres felvásárlásra. A felvezető előadást Szőke Márton, az Indextools alapító tulajdonosa tartja. Az esettanulmányról Borsi Balázst, a GKI kutatásvezetője ad majd elemzést. Az előadásokat követő vitát - avagy inkább műhelybeszélgetést - Kovács Zoltán, a Kirowski CEO-ja, és egyben az Isobar Global CEO-ja moderálja.
A Kirowskit szintén a közelmúltban vásárolta meg az Isobar nevű multinacionális cégcsoport, és Kovács Zoltánt 2008 elején nevezték ki a cégcsoport egyik CEO-jának. Az érdekesség-előadást Kovács Zoltán tartja, a Kirowski azon tapasztalatairól, hogy a termék- és a szolgáltatásfejlesztés hogyan illik vagy nem illik egy cég stratégiájába, s hogyan lehet ilyenkor dönteni a hosszútávú sikert szem előtt tartva.
Az IVSZ Termékesítés Akadémia 2 időpontja: 2008. május 14. 08:30-11:30; helyszíne: BME Informatikai épület, fsz. 17. (Klubterem) - Budapest XI., Magyar Tudósok körútja 2.
A részvétel IVSZ-tagoknak és egyetemistáknak ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Informatikai Szakmai Napok a Debreceni Egyetemen
- e-Készségek Hete Magyarországon
- Született informatikusok kerestetnek
- MENTA 2009: kreativitás és innováció az infokommunikációs iparágban
- Kornai Gábor az év informatikai cégvezetője
- IVSZ: új elnökség
- IVSZ-kampány az informatikus szakma népszerűsítésére
- Megalakult az Artemis Magyarország Nemzeti Technológiai Platform
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.