Hogyan kell egy céget felkészíteni a sikeres felvásárlásra?
Ismét IVSZ Termékesítés Akadémia
Május 14-én kerül megrendezésre az IVSZ Termékesítés Akadémia sorozatának második workshopja. Ez alkalommal az Indextoolsról szóló esettanulmánnyal ismerkedhetnek meg a résztvevők, amelynek webanalitikai üzletágát áprilisban vásárolta fel a Yahoo, miután saját területén globálisan is a legjobbak közé nőtte fel magát a cég úttörő technológiai megoldásaival.
A második alkalom a nemzetközileg sikeres technológia- és termékfejlesztés kiváló példája mellett arról is szól, hogyan kell egy céget felkészíteni a sikeres felvásárlásra. A felvezető előadást Szőke Márton, az Indextools alapító tulajdonosa tartja. Az esettanulmányról Borsi Balázst, a GKI kutatásvezetője ad majd elemzést. Az előadásokat követő vitát - avagy inkább műhelybeszélgetést - Kovács Zoltán, a Kirowski CEO-ja, és egyben az Isobar Global CEO-ja moderálja.
A Kirowskit szintén a közelmúltban vásárolta meg az Isobar nevű multinacionális cégcsoport, és Kovács Zoltánt 2008 elején nevezték ki a cégcsoport egyik CEO-jának. Az érdekesség-előadást Kovács Zoltán tartja, a Kirowski azon tapasztalatairól, hogy a termék- és a szolgáltatásfejlesztés hogyan illik vagy nem illik egy cég stratégiájába, s hogyan lehet ilyenkor dönteni a hosszútávú sikert szem előtt tartva.
Az IVSZ Termékesítés Akadémia 2 időpontja: 2008. május 14. 08:30-11:30; helyszíne: BME Informatikai épület, fsz. 17. (Klubterem) - Budapest XI., Magyar Tudósok körútja 2.
A részvétel IVSZ-tagoknak és egyetemistáknak ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Informatikai Szakmai Napok a Debreceni Egyetemen
- e-Készségek Hete Magyarországon
- Született informatikusok kerestetnek
- MENTA 2009: kreativitás és innováció az infokommunikációs iparágban
- Kornai Gábor az év informatikai cégvezetője
- IVSZ: új elnökség
- IVSZ-kampány az informatikus szakma népszerűsítésére
- Megalakult az Artemis Magyarország Nemzeti Technológiai Platform
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.