Alerant: 1,8 milliárd forint bevétel
Az Alerant Informatikai Zrt. sikeres évet zárt 2007-ben is. Árbevétele közel 1,8 milliárd forint lett. Jelentősen nőttek a SOA-bevezetésekből származó bevételei.
A nagyvállalati informatikával, elsősorban alkalmazásfejlesztéssel és -integrációval foglalkozó Alerant Zrt. növekedése 2007-ben is tovább folytatódott. Árbevétele az elmúlt évben 1,8 milliárd forint lett, ami 12 százalékos emelkedést mutat a 2006-os év árbevételéhez képest.
Az Alerant tevékenységének homlokterében egyre inkább a szolgáltatásorientált megoldások bevezetésével kapcsolatos szolgáltatások állnak, így az elmúlt évben az alkalmazásfejlesztésből és -integrációból származó bevételei rendkívül erőteljesen, 31 százalékkal nőttek, és elérték a
1, 24 milliárd forintot. A cég 2004 óta nyújt tanácsadási, projektvezetési és fejlesztési szolgáltatásokat SOA-architektúrákhoz kapcsolódva. Az érdeklődés e megoldások iránt 2006 második felétől érezhetően növekedett, s a tendencia az elmúlt évben is tovább erősödött. Ahogy Szabó Tamás, az Alerant Zrt. ügyvezető igazgatója a bejelentés kapcsán elmondta: „A 2007-es év a nagyvállalati informatikai piacon – elsősorban a távközlési és pénzügyi szektorban – a SOA-ról szólt. Szinte valamennyi cég megvizsgálta egy szolgáltatásorientált architektúra kialakításának lehetőségét. A SOA-bevezetések várhatóan ebben az évben jutnak el abba a fázisba, amikor a kezdeti lelkesedés után már a konkrét célok és feladatok megfogalmazása következik.”
Az Alerant 2008-ban további növekedésre számít. Az idei évben várhatóan tovább bővíti a szolgáltatásorientált architektúrák bevezetésével kapcsolatos szolgáltatásportfolióját. Ennek első lépéseként februárban jelentette be SOA Start csomagját, mellyel a SOA-val kapcsolatos döntésekben és az indulásban segíti a hozzáforduló cégeket.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.