A Lenovo új programmal motiválja partnereit
A Lenovo elindította új partnerprogramját, az értékesítési csatorna egészére kiterjedő Lenovo Partner Network-öt (LPN), amelynek révén a Lenovo EMEA-régióba (Európa, Közel-Kelet és Afrika) tartozó, legdinamikusabban fejlődő üzleti partnerei még több előnyhöz és nagyobb kedvezményekhez juthatnak. A továbbfejlesztett Partner Network normál és prémium fokozatú tagjai a korábbiakhoz képest még többet profitálhatnak az együttműködésből.
A prémium partnerprogram azzal a céllal jött létre, hogy megerősítse a hosszú távú együttműködést a Lenovo, és legaktívabb viszonteladó partnerei között. A partnereknek számos üzleti és technikai kritériumnak – beleértve egy közösen megtervezett és egyeztetett éves üzleti terv létrehozását is - kell megfelelniük ahhoz, hogy a kiemelt kategóriába sorolják őket. A prémium partneri státusz, amelynek előnyeiből részesülhetnek a Lenovo jelenlegi és új üzleti partnerei is, olyan ösztönzőket tartalmaz, mint például a Lenovo TopSeller termékekre vonatkozó jelentősebb, vagy a teljes Lenovo termékskálára értendő normál mértékű visszatérítés. A prémium partnerek ezenkívül részt vehetnek a Lenovo marketingakcióiban és a céggel közösen indulhatnak a különböző tendereken.
A prémium partnerek a Lenovo Partner Network tagságában megszokott előnyökhöz képest számos más kedvezményt is kapnak. Ezek között szerepelnek az értékesítést ösztönző jutalmak, testreszabott ajánlatok, valamint a prémium partnerek hozzáférhetnek a korábbi tréningadataikhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája