Személyre szóló küldemények és egyedi nyomtatványok
A személyre szóló kommunikáció egyik érdekes példája volt az a megoldás is, amely lehetővé teszi az utazási irodák számára, hogy egyéni preferenciáik alapján szólítsák meg az üdülni vágyókat, így például utazási katalógus helyett egy kizárólag síutakat tartalmazó brossúrával keressék meg az ügyfelet. Ha az illető lefoglalja az utat, kap egy egyedi térképet is a számára fontos helyszínek és útvonalak megjelölésével.
„Manapság egyre tudatosabbak a fogyasztók, így rendkívül fontos, hogy kielégítsük az igényeiket. A nyomtatási szolgáltatások mellett ezért is foglalkozunk korszerű direktmarketing-megoldások fejlesztésével. Partnereinkkel együtt olyan lehetőségeket kínálunk a fogyasztók számára, amelyekkel gyorsan és személyre szabottan szólíthatják meg célcsoportjuk minden tagját. Legutóbbi ilyen szolgáltatásunk az Easy Mailing, amely egy – akár illusztrációval is –megszemélyesített borítékból és egy hozzá tartozó, egyedi levélből áll” – számolt be a rendezvényen dr. Tomcsányi Péter, a Prime Rate ügyvezető igazgatója.
Az Easy Mailing egy tetszés szerint megnyomott A3-as papír, amelyet egy speciális berendezés két A4-es részre vág. Az egyikből lesz a levél, a másikból a boríték, amelyet a gép a levél köré hajtogat, és rögtön le is ragaszt. A megoldás rendkívül egyszerű és gazdaságos, hiszen megtakarítjuk a boríték árát, és a digitális technológia miatt már pár száz példányban is rendelhető. A Prime Rate ráadásul igény szerint minden munkafolyamatot vállal az adatbázis rendelkezésre bocsátásától a grafikai tervezésen át a gyors gyártásig és postázásig, így az egész kampány egy, hozzáértő kézben összpontosul.
„A küldeményt egy speciális berendezés alakítja ki egy darab A3-as ívből, amelyet a Xerox iGen3 nyomdagépen gyártunk. Az iGen3 ofszet minőségben képes változó adatokkal készülő kiadványok nyomtatására rövid időn belül, ráadásul kis példányszámú sorozatokat is alacsony önköltség mellett állít elő. Az egyedi, akár különleges médiára történő nyomtatási munkák iránt megnövekedett igényt bizonyítja, hogy ezek kiszolgálására cégünk második iGen3 berendezését is üzembe helyezte tavaly novemberben” – tette hozzá Tomcsányi.
A Prime Rate és a Xerox nemcsak a korszerű kommunikációs eszközök fejlesztésére és gyártására helyeznek nagy hangsúlyt, hanem azok sikeres működésére és utóéletére is kiemelt figyelmet fordítanak. Ennek egyik példája a szemkamerateszt, amelyet a rendezvényen Klaus Shantz, a róla elnevezett német ISN intézet ügyvezetője mutatott be. A szemkamera egy vizuális eszköz, amely képes rögzíteni az emberi szem mozgását, miközben az hirdetéseket, prospektusokat, DM-levelet, reklámújságot, különböző nyomtatványokat, tévéreklámot vagy akár egy weboldalt szemlél. A szem mozgásáról videofelvétel készül, amely megmutatja, hogy a vizsgált reklámanyag illetve nyomtatvány jól működik-e, vagy lehet-e még javítani rajta. Így kedvezőbb a reklámra szánt költség felhasználása, és biztosabban érhető el a várt eredmény.
Kapcsolódó cikkek
- Színes nyomtatás KKV-knak a Xerox új A3-as nyomtatójával
- Új Xerox irodai berendezések KKV-knak
- Xerox WorkCentre 5019 és 5021: Hatékonyságra tervezve
- Célba vették a kis irodákat a Xerox új fekete-fehér nyomtatói
- Ultra-kompakt nyomtatók és többfunkciós berendezések a Xeroxtól
- A megfelelő szín akár 80 millió dollárt is érhet
- Új Xerox A3-as multifunkciós nyomtató
- Személyre szabott doboznyomtatást kínál a Xerox
- Xerox Phaser 3155, 3160B, 3160N: teljes körű nyomtatás belépő szintű áron
- Költségtakarékos, széles formátumú reklámdekorációs anyagok a Xeroxtól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.