Személyre szóló küldemények és egyedi nyomtatványok

Farkas Miklós, 2008. június 1. 16:32

Küldjünk egyénenként változó grafikájú DM-levelet, vagy kedveskedjünk gyakran utazó ügyfelünknek az aktuális nyaraláshoz illeszkedő térképpel, amelyen feltüntetjük a fontosabb látnivalókat. A Xerox nyomdai megoldásai ilyen és ehhez hasonló kommunikációs anyagok elkészítését teszik lehetővé, amelyekkel a Prime Rate nyomda múlt heti rendezvényének résztvevői is megismerkedhettek.

A Prime Rate digitális nyomda május 21-i rendezvénye olyan modern, egyénre szabott direktmarketing-megoldásokat tárt a résztvevők elé, amelyekkel a szegmentált célcsoportok is eredményesen és figyelemfelkeltő módon érhetők el. Az előadók a hatékony adatbázisszűrésre épülő kommunikációs formákat mutattak be: a célközönség vásárlási szokásait felmérve és a fogyasztókkal interaktív kapcsolatot kialakítva megoldható például, hogy olyan kuponokat vagy leveleket juttassunk el a vásárlóknak, amelyekben az őket érdeklő termékekre hívjuk fel a figyelmüket. Hasonló módszerrel személyre szabott weblapra irányíthatjuk őket, vagy a megfelelő partner ajánlatát tartalmazó számlalevelet küldhetünk nekik.

A személyre szóló kommunikáció egyik érdekes példája volt az a megoldás is, amely lehetővé teszi az utazási irodák számára, hogy egyéni preferenciáik alapján szólítsák meg az üdülni vágyókat, így például utazási katalógus helyett egy kizárólag síutakat tartalmazó brossúrával keressék meg az ügyfelet. Ha az illető lefoglalja az utat, kap egy egyedi térképet is a számára fontos helyszínek és útvonalak megjelölésével.

„Manapság egyre tudatosabbak a fogyasztók, így rendkívül fontos, hogy kielégítsük az igényeiket. A nyomtatási szolgáltatások mellett ezért is foglalkozunk korszerű direktmarketing-megoldások fejlesztésével. Partnereinkkel együtt olyan lehetőségeket kínálunk a fogyasztók számára, amelyekkel gyorsan és személyre szabottan szólíthatják meg célcsoportjuk minden tagját. Legutóbbi ilyen szolgáltatásunk az Easy Mailing, amely egy – akár illusztrációval is –megszemélyesített borítékból és egy hozzá tartozó, egyedi levélből áll” – számolt be a rendezvényen dr. Tomcsányi Péter, a Prime Rate ügyvezető igazgatója.

Az Easy Mailing egy tetszés szerint megnyomott A3-as papír, amelyet egy speciális berendezés két A4-es részre vág. Az egyikből lesz a levél, a másikból a boríték, amelyet a gép a levél köré hajtogat, és rögtön le is ragaszt. A megoldás rendkívül egyszerű és gazdaságos, hiszen megtakarítjuk a boríték árát, és a digitális technológia miatt már pár száz példányban is rendelhető. A Prime Rate ráadásul igény szerint minden munkafolyamatot vállal az adatbázis rendelkezésre bocsátásától a grafikai tervezésen át a gyors gyártásig és postázásig, így az egész kampány egy, hozzáértő kézben összpontosul.

„A küldeményt egy speciális berendezés alakítja ki egy darab A3-as ívből, amelyet a Xerox iGen3 nyomdagépen gyártunk. Az iGen3 ofszet minőségben képes változó adatokkal készülő kiadványok nyomtatására rövid időn belül, ráadásul kis példányszámú sorozatokat is alacsony önköltség mellett állít elő. Az egyedi, akár különleges médiára történő nyomtatási munkák iránt megnövekedett igényt bizonyítja, hogy ezek kiszolgálására cégünk második iGen3 berendezését is üzembe helyezte tavaly novemberben” – tette hozzá Tomcsányi.

A Prime Rate és a Xerox nemcsak a korszerű kommunikációs eszközök fejlesztésére és gyártására helyeznek nagy hangsúlyt, hanem azok sikeres működésére és utóéletére is kiemelt figyelmet fordítanak. Ennek egyik példája a szemkamerateszt, amelyet a rendezvényen Klaus Shantz, a róla elnevezett német ISN intézet ügyvezetője mutatott be. A szemkamera egy vizuális eszköz, amely képes rögzíteni az emberi szem mozgását, miközben az hirdetéseket, prospektusokat, DM-levelet, reklámújságot, különböző nyomtatványokat, tévéreklámot vagy akár egy weboldalt szemlél. A szem mozgásáról videofelvétel készül, amely megmutatja, hogy a vizsgált reklámanyag illetve nyomtatvány jól működik-e, vagy lehet-e még javítani rajta. Így kedvezőbb a reklámra szánt költség felhasználása, és biztosabban érhető el a várt eredmény.

Kulcsszavak: Xerox marketing printer

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára

Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.

2024. november 2. 10:12

Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?

A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?

2024. november 1. 12:09

Az LG ismét a TOP 100 márka között

Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.

2024. október 30. 20:19

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59