Személyre szóló küldemények és egyedi nyomtatványok
A személyre szóló kommunikáció egyik érdekes példája volt az a megoldás is, amely lehetővé teszi az utazási irodák számára, hogy egyéni preferenciáik alapján szólítsák meg az üdülni vágyókat, így például utazási katalógus helyett egy kizárólag síutakat tartalmazó brossúrával keressék meg az ügyfelet. Ha az illető lefoglalja az utat, kap egy egyedi térképet is a számára fontos helyszínek és útvonalak megjelölésével.
„Manapság egyre tudatosabbak a fogyasztók, így rendkívül fontos, hogy kielégítsük az igényeiket. A nyomtatási szolgáltatások mellett ezért is foglalkozunk korszerű direktmarketing-megoldások fejlesztésével. Partnereinkkel együtt olyan lehetőségeket kínálunk a fogyasztók számára, amelyekkel gyorsan és személyre szabottan szólíthatják meg célcsoportjuk minden tagját. Legutóbbi ilyen szolgáltatásunk az Easy Mailing, amely egy – akár illusztrációval is –megszemélyesített borítékból és egy hozzá tartozó, egyedi levélből áll” – számolt be a rendezvényen dr. Tomcsányi Péter, a Prime Rate ügyvezető igazgatója.
Az Easy Mailing egy tetszés szerint megnyomott A3-as papír, amelyet egy speciális berendezés két A4-es részre vág. Az egyikből lesz a levél, a másikból a boríték, amelyet a gép a levél köré hajtogat, és rögtön le is ragaszt. A megoldás rendkívül egyszerű és gazdaságos, hiszen megtakarítjuk a boríték árát, és a digitális technológia miatt már pár száz példányban is rendelhető. A Prime Rate ráadásul igény szerint minden munkafolyamatot vállal az adatbázis rendelkezésre bocsátásától a grafikai tervezésen át a gyors gyártásig és postázásig, így az egész kampány egy, hozzáértő kézben összpontosul.
„A küldeményt egy speciális berendezés alakítja ki egy darab A3-as ívből, amelyet a Xerox iGen3 nyomdagépen gyártunk. Az iGen3 ofszet minőségben képes változó adatokkal készülő kiadványok nyomtatására rövid időn belül, ráadásul kis példányszámú sorozatokat is alacsony önköltség mellett állít elő. Az egyedi, akár különleges médiára történő nyomtatási munkák iránt megnövekedett igényt bizonyítja, hogy ezek kiszolgálására cégünk második iGen3 berendezését is üzembe helyezte tavaly novemberben” – tette hozzá Tomcsányi.
A Prime Rate és a Xerox nemcsak a korszerű kommunikációs eszközök fejlesztésére és gyártására helyeznek nagy hangsúlyt, hanem azok sikeres működésére és utóéletére is kiemelt figyelmet fordítanak. Ennek egyik példája a szemkamerateszt, amelyet a rendezvényen Klaus Shantz, a róla elnevezett német ISN intézet ügyvezetője mutatott be. A szemkamera egy vizuális eszköz, amely képes rögzíteni az emberi szem mozgását, miközben az hirdetéseket, prospektusokat, DM-levelet, reklámújságot, különböző nyomtatványokat, tévéreklámot vagy akár egy weboldalt szemlél. A szem mozgásáról videofelvétel készül, amely megmutatja, hogy a vizsgált reklámanyag illetve nyomtatvány jól működik-e, vagy lehet-e még javítani rajta. Így kedvezőbb a reklámra szánt költség felhasználása, és biztosabban érhető el a várt eredmény.
Kapcsolódó cikkek
- Színes nyomtatás KKV-knak a Xerox új A3-as nyomtatójával
- Új Xerox irodai berendezések KKV-knak
- Xerox WorkCentre 5019 és 5021: Hatékonyságra tervezve
- Célba vették a kis irodákat a Xerox új fekete-fehér nyomtatói
- Ultra-kompakt nyomtatók és többfunkciós berendezések a Xeroxtól
- A megfelelő szín akár 80 millió dollárt is érhet
- Új Xerox A3-as multifunkciós nyomtató
- Személyre szabott doboznyomtatást kínál a Xerox
- Xerox Phaser 3155, 3160B, 3160N: teljes körű nyomtatás belépő szintű áron
- Költségtakarékos, széles formátumú reklámdekorációs anyagok a Xeroxtól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Az AI kutatja a kritikus ásványkincseket is
Közel 1 millió amerikai dollárral zárta az újabb befektetési körét a Beholder. Ennek köszönhetően lett az AI-alapú, kritikus ásványkincsek feltárásában élenjáró ukrán startup finanszírozója az EIT InnoEnergy, a Rockstart Energy és az STRT. A friss források bevonásával a vállalat felgyorsíthatja a kutatómunkáját és a mesterséges intelligencia-eszközeire alapozva segítheti a zöld energiaátmenethez szükséges kritikus nyersanyagok kitermelését.
K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé
Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.