Hangvezérelt Avaya üzenetkezelés - veszélyek nélkül

forrás Prim Online, 2008. június 3. 11:18

Az Avaya legújabb fejlesztésének köszönhetően mostantól lehetővé válik, hogy akár vezetés közben telefonálhassunk és tarthassuk a kapcsolatot a munkahelyünkkel, szerkesszük naptár bejegyzéseinket vagy ütemezzünk konferenciát, mindezt pedig tegyük nyugodtan, minden veszély nélkül. A ’Freedom of Speech’ szolgáltatás extra költségek nélkül érhető el az Avaya iparágvezető Egységes Kommunikációs platformjának legújabb verziójában.

Az Avaya Modular Messaging 4.0 már tartalmazza az Avaya one-X Speech interfészt. Bármely telefonról biztosítja a hozzáférést akár a konferenciahívás lehetőségéhez, a hang-, e-mail - és fax üzenetekhez, a vállalati címtárakhoz és adatbázisokhoz, valamint a naptárhoz, névjegyzékhez és feladatlistához anélkül, hogy kezünket használni kellene. Az Avaya one-X Speech használata növeli a dolgozók kommunikációs lehetőségeit és biztonságát az úton azáltal, hogy kiküszöböli az üzenetek olvasásának és írásának szükségességét vezetés közben.

A Modular Messaging 4.0 hangposta rendszer és a one-X Speech felhasználásával a dolgozók szóbeli parancsára elintézhetővé válnak az alábbi feladatok:

·    hozzáférés valamennyi üzenethez és azok kezelése, beleértve az e-mail üzenetek olvasását és az azokra adott válaszokat. A megoldás részeként az írott üzenetek hanggá alakulnak és vissza, valamint lehetséges az üzenetek közötti keresés akár személy vagy dátum alapján
·    hívások és konferenciahívások kezdeményezése azáltal, hogy a hívni kívánt személy nevét mondjuk csak meg
·    találkozók létrehozása, áttekintése és küldése, feladatok intézése

Az Avaya one-X Speech és az Avaya Modular Messaging 4.0 használatával mind az IBM Lotus Domino mind a Microsoft Exchange esetében lehetővé válik a beszéd alapú hozzáférés a tárolt adatokhoz. A program angol nyelven világszerte elérhető. Önállóan és az Egységes Kommunikációs csomag részeként is megvásárolható.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01