Magyarok segítik a NOD32 fejlődését
Csiszér Béla bekerült az ESET nemzetközi tanácsadó testületébe
Magyarországon majd kétmillióan használják a NOD32 vírusirtót számítógépük védelmére. Mivel az antivírus rendszert gyártó ESET számára rendkívül fontos ügyfelei elégedettségének magas szinten tartása, Anton Zajac, a cég elnöke személyesen hívta meg Csiszér Bélát, a hazai disztribútor ügyvezetőjét az ESET nemzetközi tanácsadói testületébe.
Az NRC Piackutató tavaly november végén közreadott, az otthoni számítógép-felhasználókra reprezentatív felmérése szerint Magyarországon mintegy 4,25 millió ember használ valamilyen vírusirtó programot, akiknek 43%-a NOD32 antivírus rendszert telepített számítógépére.
A vírusirtó nem véletlenül ennyire népszerű. A szlovák fejlesztésű programot tavaly, valamint az ezt megelőző évben is az év antivírusának választotta a nemzetközi AV-Comparatives víruslaboratórium, és a NOD32 tartja a szakma legelismertebb összehasonlító tesztjének számító Virus Bulletin vizsgálatok VB100% rekordját is. Az ESET tavaly 89. helyre került az Inc. magazinnak a leggyorsabban növekvő magánkézben lévő cégeket tartalmazó 500-as listáján, mivel az ezt megelőző három évben 1 657,5%-kal növelte eladásait.
"Felhasználóink elégedettsége rendkívül fontos számunkra. A lehető legjobb vírusvédelmet kínáljuk nekik, amit folyamatosan fejlesztünk. Pontosan ezért kiemelt figyelmet szeretnénk fordítani a hozzánk különösen közel álló országok képviselőinek véleményére" - indokolta Anton Zajac, az ESET elnöke a nemzetközi tanácsadó testület létrehozását. A cég hét végén, Prágában rendezett partnerkonferenciáján Csiszér Béla, az ESET magyarországi képviseletét ellátó Sicontact Kft. ügyvezetője mellett a japán, orosz, lengyel, horvát, olasz, spanyol, valamint a kínai disztribútor képviselői kerültek a most létrehozott testületbe. A szakemberek feladata, hogy az ESET tulajdonosainak adjanak tanácsot a termékek fejlesztésével és terjesztésével kapcsolatban. "Hatalmas megtisztelés számomra, hogy a legközvetlenebbül is részt vehetek az ESET munkájában. Ugyanakkor nagyon nagy öröm, hogy a magyar felhasználók érdekeit személyesen képviselhetem a cég legfelsőbb vezetése előtt" - emelte ki Csiszér Béla.
A 32 éves szakembert tavaly az Év Fiatal Informatikai Vállalkozójának választotta az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), az általa vezetett Sicontact Kft. pedig még 2005-ben elnyerte az ESET Legdinamikusabban Fejlődő NOD32 Disztribútor díját. A magyar cég tavaly 1 milliárd forint feletti nettó árbevételt ért el, több mint 40%-kal növelve forgalmát.
"Idén hasonló növekedésre számítok, amit elsősorban az ESET új termékeinek forgalmazásából érünk el" - nyilatkozta Csiszér Béla, aki hozzátette, hogy a NOD32 vírusirtó technológia új generációjának keresztelt, a vírus- és kémprogramvédelem mellett személyi tűzfalat és levélszemétszűrőt tartalmazó ESET Smart Security máris rendkívül népszerű a hazai felhasználók körében. Jelenleg a Sicontact forgalmának több mint egynegyede származik a magyar nyelven alig néhány hónapja megjelent új termékből.
Kapcsolódó cikkek
- Felhő alapú védelem az ESET-től
- USB kulcson terjedő kártevők
- A nőket nem érdekli a védekezés
- Felhő alapú védelem az ESET-től - A béta változatok már kipróbálhatók
- Letaszították a trónról a Confickert
- A Windows csak frissen jó
- NOD32 Antivirus már Linuxra is
- A kíváncsiságunk fertőz
- Szőke András új tűzfala
- A női jelszavak könnyebben megfejthetők
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.