A Regus Csoport megnyitotta negyedik budapesti irodaközpontját
A Regus világszerte sikeres koncepciójáról, a magyarországi hálózat bővítéséról Garry Gürtler Közép- és Kelet-Európa regionális menedzsere beszélt az Óbuda Gate irodaház megnyitása alkalmából rendezett sajtótájékoztatón.
Az Óbuda Gate a cég negyedik Magyarországon létrehozott irodaháza. A Regus további 1800 négyzetméteren kínál magas minőségű iroda helyiségeket, hogy a folyamatosan bővülő ügyfélkör igényeit kielégítse. A vállalat ezzel az új központtal válaszol a cégek folyamatosan növekvő, a Regus által felajánlott rugalmas szolgáltatásokkal szembeni igényeire.
A budai épület stratégiai szempontok alapján kiválasztott elhelyezkedésének előnyeit a helyi és a nemzeközi vállalatok egyaránt élvezhetik. Olyan neves cégek, mint a Google, a GlaxoSmithKline, a Dell és az Accenture már korábban beléptek a Regus globális ügyfél-portfoliójába. .
A budapesti Óbuda Gate Centre 1 emeleten 1815 négyzetméter helyet foglal el, és 171 irodahelységet, valamint 5 konferencia és oktatási termet tartalmaz.
A Regus az Emke Centre 1994-ben történt megnyitása óta van jelen Magyarországon. Az igények a Regus által felajánlott megoldásokkal szemben folyamatosan nőttek, ezért 1999-ben két másik központ is nyílt: a Bank Centre és a Parlament Centre. A három budapesti központ után a Regus stratégiai szempontok alapján választotta ki az óbudai régiót, amivel tovább bővíti hálózatát, és új lehetőségeket kínál a már meglévő cégek bővítésére vagy új cégek alapítására.
Az Óbuda Gate Centre ötödik emeletén, a Regus központból csodálatos panoráma nyílik a Margitszigetre, a Budát és Pestet összekötő hidakra, a Parlamentre és a Budai Várra. Az épületen belül egy önkiszolgáló étterem és egy 1500 négyzetméteres fitness-terem is működik.
A 171 teljesen bebútorozott és felszerelt irodarészleg, valamint az öt konferencia és oktatóterem 1800 négyzetméter területet foglal el.. Az új irodaház rugalmas és megfizethető alternatíva a hagyományos iroda helyett. A központ lehetőséget kínál a Regus kényelmes és előnyös professzionális szolgáltatásainak igénybevételére, amelyek közé tartözik a nagy sebességű internetelérhetőség, az üzleti társalgóhelyiségek, digitális telefonszolgáltatás és a helyszíni adminisztratív támogatás. A Regus már négy irodai központot létesített és összességében 9000 négyzetméter területet kínál Budapesten, amely 619 irodarészleget, valamint 15 konferencia- és tréningtermet foglal magába.
A nagy-brittaniai „Charted Institute of Purchasing” által végzett kutatások eredménye szerint a cégek 50%-os irodai megtakarítást érhetnek el, ha saját iroda helyett egy rugalmas irodahelység-szolgáltató mellett döntenek. Ez a megtakarítás különösen előnyös a kis- és közepes, magyarországi székhelyű cégeknek a budapesti irodahelyiségek magas bérleti díjait figyelembe véve.
Kapcsolódó cikkek
- Névjegy
- Google-ra vált Los Angeles
- Amerikai koncepciójú új hazai irodában a Sun Kft.
- Letöltésajánló: Nyílt forráskódú irodai programcsomag az IBM-től
- Véget érhet a Microsoft monopolhelyzete a magyar közigazgatásban
- Új OpenOffice magyarul is
- ProjectTrack Express
- Fast Windows Hider
- Prezi: hazai start-up cég sikergyanús szoftvere
- Egyesítse dokumentumait a nyomtatónál állva!
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.