Új fadobozos hangrendszer a Geniustól
Az új hangrendszer akár számítógépre, akár asztali DVD lejátszóhoz csatlakoztatva igazi „5.1 surround”-élményben részesíti a hallgatót. Az összteljesítmény 150 W, a mélyládáé pedig 75 W: dübörgő basszus, tiszta közép- és magas hangok és mindez fakülsővel párosul.
A z SW-HF5.1 Surround Home Theater új típusa több színben is kapható, feketével párosított bükk-, illetve cseresznyefa színű is van belőle.
A mélyládán kaptak helyet a hangszórórendszer vezérlőgombjai: hangerőszabályzó és a csatornák közötti váltógombok.
A Genius-szett hat darabból áll, egyszerre 4 bemenet köthető rá, ezek között tetszőlegesen válthatunk, a teljes vezérlés pedig elérhető táviányítóról is, így nem kell filmnézés közben felállni.
Az fadobozos Genius hangrendszer ajánlott fogyasztói ára 25 700 Ft.
Kapcsolódó cikkek
- Wi-Fi-n nézhetjük a videomegosztókat és az időjárást az LG új Blu-ray lejátszójával
- Sztereó hangszóró és két új távirányító a Logitechtől
- Új, nagy teljesítményű Blu-ray lejátszók az LG-től
- Winter Fun Theme for Windows7
- Háromdimenziós Full HD a Panasonictól
- Telefonálni is lehet a hangszóróval
- Négy új multimédiás körsugárzó hangszórórendszer a Logitechtől
- Itthon is kapható az LG Blu-ray házimozi rendszer
- Itt a nyár: vízálló Bluetooth hangszóró-labda
- Genius G-Shot fényképező és kamera
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.