Business Superbrand címet kapott a Kürt
A Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnyerte a Business Superbrand 2008 címet, amelyet idén először osztottak ki Magyarországon.
A legerősebb B2B (vagy üzleti) márka díjazásának célja, hogy a vállalkozásokat és a szervezeteket kiszolgáló márkákat az üzleti szférában nyújtott kiemelkedő teljesítményük eredményeként elismerjék és a figyelmet rájuk irányítsák, valamint elősegítsék a márkatudatos fogyasztói döntéseket. A cég esetében a cím elnyerése a közel 20 éves szakmai és üzleti sikereknek, valamint a biztonságot és megbízhatóságot jelentő Kürt márka elismerésének volt köszönhető.
A már jól ismert, 82 országban működő és hazánkban negyedik alkalommal megszervezett Superbrands program mellett idén először kiosztották a Business Superbrand díjakat is. Ellentétben nagy testvérével, ez az elismerés nem a fogyasztókat és a nagyközönséget célzó márkákról, hanem az üzleti szféra szereplőiről szól. Azokról a márkákról, amelyek a 400 000 működő vállalkozás szűrésével bekerültek a 3000 kiválasztott közé, majd azokat a piacot jól ismerő 14 fős – önkéntes, neves és elismert –, szakértőkből álló bizottság a legkiválóbb magyar üzleti márkának ítélt meg.
Kapcsolódó cikkek
- Ötszörös TIPA-díjas a Canon
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Magabiztos teljesítménnyel újabb Advanced+ minősítést szerzett az ESET NOD32 Antivirus
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
- Fogadj örökbe egy hátrányos helyzetű iskolát!
- Flash Doktor a Kürttől - a családi fotók megmentője
- Állatbarát Sims 3
- Informatikai Kiválósági Díj kkv-k számára
- Üzleti Etikai Díjat kapott a VirusBuster
- CES innovációs díjat kap a Nikon vetítős kompaktja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.