Akvizícióval erősíti növekedési stratégiáját a Phion
A Magyarországon is aktív Phion AG megszerezte a svájci Visonys AG IT-biztonsági cég részvényeinek száz százalékát. A felvásárlást a biztonságos hálózati kommunikációs megoldások terén ismert vállalat sarokkőnek tekinti terjeszkedési stratégiájának, valamint növekedésének és a hálózatbiztonsági piacon való helyzetének erősítésében. Mivel az akvizíció következtében a Phion termékportfoliója kiegészül és növekszik, valamint új, cross-selling értékesítési potenciálok keletkeznek, a Phion forgalmának növekedésére számít.
A zürichi székhelyű, húszfős Visonys Airlock nevű tűzfal megoldása védelmet nyújt a webes alkalmazások és szolgáltatások számára a rosszindulatú, szándékos támadásokkal szemben, növeli az elérhetőséget és csökkenti a működési költségeket. Az Airlock érvényesíti a felhasználói jogosultságot, lehetővé teszi a Single-Sign-On-t, valamint segítségével bármikor használója rendelkezésére állnak a monitorozó és riportkészítő funkciók. A Phion szerint az Airlock az egyedüli internetalkalmazási tűzfal a piacon, amely a biztonsági kívánalmak teljes spektrumát lefedi, és optimalizálja a teljes webes környezetet. Továbbá az osztrák cégnek azért is nagy szüksége van az Airlockra, mert az a már meglevő infrastruktúrába való könnyen integrálható, így költséghatékony biztonsági eszköznek tekintendő. Webes környezetük védelmét illetően számos vezető nemzetközi cég támaszkodik a Visonysra. A svájci bankok 90 százaléka ezt a tűzfalat alkalmazza.
A Visonys megvétele további stratégiai előnyöket biztosít a Phion növekedési tervei számára, s ezek az előnyökből mindkét cég ügyfelei, partnerei és alkalmazottai profitálnak. A termékpaletta bővülése és a különböző vállalati területeken való szoros együttműködés – a fejlesztéstől az értékesítésig – tovább fogja erősíteni a Phion biztonsági megoldásainak portfolióját, valamint új, árbevétel-növelő és a meglevő cross-selling potenciált is pozitívan befolyásoló értékesítési lehetőségeket kínál.
“A Visonys felvásárlása újabb jelentős lépés annak érdekében, hogy az IT hálózati biztonság egyik vezető európai szolgáltatójává váljunk. Az internetes alkalmazások és szolgáltatások védelme minden olyan cég számára létszükséglet, amely internetes bankolással, internet alapú üzleti szolgáltatásokkal foglalkozik, illetőleg elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos üzleti tevékenységet folytat. A Visonys Airlock ezen a területen egyike a piacvezető internetalkalmazási tűzfalaknak, és a felvásárlással két olyan vállalkozás talált egymásra, amelyek termékfilozófiája, értékesítési stratégiája és vállalati kultúrája remekül illik egymáshoz” – jelentette ki Wieland Alge, a Phion társalapító vezérigazgatója.
A Phion tervei szerint a felvásárolt cég különálló egységként fog működni. Az eredményfüggő összetevőt is tartalmazó vételárat nem hozták nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.