Cisco: egységes kis- és középvállalati termékportfólió
A Cisco részeként működő Linksys divízió Business sorozatú termékei bekerülnek a cég kkv-portfóliójába, és ezzel együtt a kisvállalati partnerprogramok integrációjára is sor kerül.
A kkv üzletági és technológiai integráció révén a Cisco hatékonyabban fókuszálhat a kisvállalati szegmensre, az ügyfelek illetve partnerek számára pedig egyaránt elérhetővé válnak a kommunikációs iparág legátfogóbb, innovatív technológiai megoldásai.
A Cisco magyarországi tevékenységét tekintve a Linksys termékek integrációja annak a folyamatnak a szerves része, amelyben a cég a hazai kkv-szegmens infokommunikációs igényeinek optimális kiszolgálását tűzte ki célul. A Cisco hazai szervezete az elmúlt két év során kiemelt figyelmet fordított a kis- és középvállalati szektorra. Ennek keretében több mint 60 partner ért el speciális kkv minősítést, elindult Magyarországon a kedvező pénzügyi finanszírozást biztosító EasyLease program, a hazai szolgáltatók pedig a Ciscoval együttműködve több, kifejezetten a kkv-k számára kidolgozott menedzselt szolgáltatással jelentek meg.
A bejelentés révén több mint 20 000 nemzetközi Linksys partner előtt nyílik meg a lehetőség, hogy belépjen a Cisco partnerprogramjába. A Linksys Partner Connection (LPC) program tagjai 2008. szeptember 16-ig válhatnak Cisco regisztrált partnerekké. A Cisco hivatalos partnerei hozzáférhetnek a cég által nyújtott demoeszközökhöz, részükre a Cisco pénzügyi ösztönzőket, értékesítési és marketingtámogatást biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Havidíjas informatikai csomag kkv-knak
- Cisco Expo: központban a videó, a virtualizáció és az együttműködés
- IP telefónia biztonsága a téma az ITBN-en
- Dizájnközpontot nyitott a Linksys
- Linksys terméközön a Ciscótól
- Finanszírozási programmal vonzza a kkv-kat a Cisco
- ELTE: Cisco-díjas oktatási giga-hálózat
- Cisco- és Linksys-újdonságok a CES-en
- Cisco Navigátor díjat kapott a CIB Bank Zrt.
- Jubileumi Cisco Expo a Web 2.0 jegyében
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.