Havidíjas informatikai csomag kkv-knak
Évek óta sokat ismételt tény, hogy a kis- és középvállalatok hatékonyságának javításában az informatikának kulcsszerepe lehet. A valóságban azonban a beruházás kezdeti költségigénye, az informatikai szakemberek hiánya és a jelentős szervezési erőforrásigény miatt a fejlesztések legtöbbször nem valósulnak meg.
Mindezekre együtt ad megoldást a T-Systems Cisco technológián alapuló új megoldása, amellyel a cégek néhány hét alatt hozzájuthatnak egy azonnal használatba vehető, komplett kommunikációs rendszerhez, havi átalánydíjas formában, a meglevő megoldás költségeinél körülbelül 20%-kal olcsóbban, hozzávetőlegesen munkaállomásonként 5-15 000 forintért a rendszer különböző paramétereitől függően. Mindezért az előfizető egy olyan egységes IP-alapú üzleti kommunikációs megoldást kap, amely magában egyesíti a szimmetrikus szélessávú internetkapcsolatot, a telefóniát, az egységes üzenetküldést, a hangpostát, az ügyfélkapcsolati alkalmazásokat, az audio- és videolehetőségeket, az interaktív konferenciamegoldásokat, illetve a jelenléti (presence) és mobilitási megoldásokat. A szolgáltatás már akár néhány alkalmazottal működő cég számára is hatékony megoldást biztosít.
„Az új szolgáltatásnak köszönhetően a kis és közepes méretű vállalkozások végre úgy fordíthatják teljes energiájukat az alaptevékenységükre, hogy eközben nem az informatika hiányából adódó hátrányuk halmozódik, hanem a meglétéből profitálhatnak, nap mint nap” – mondta Király István, a T-Systems marketingigazgatója. „A tervezhető költségek, a szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztráció csökkenése, valamint a megbízhatóan működő rendszer összességében olyan előnyöket jelent, amelyek véleményem szerint nem fogják elkerülni a versenyhelyzetben levő cégek figyelmét” – tette hozzá.
„Azt gondolom, hogy néhány év múlva már csodálkozni fogunk, miért nem eleve így épült fel az informatika és a kommunikáció a kisebb cégeknél, annyira kézenfekvő a menedzselt szolgáltatások működése” – hangsúlyozta Vass Gábor, a Cisco Magyarország partnerkapcsolati és marketingigazgatója. „A Cisco fejlesztései régóta abba az irányba mutatnak, hogy a különböző céges adatok, tartalmak és szolgáltatások bárhol, bármikor és bármilyen eszközön elérhetők legyenek. Az ennek a szellemében kidolgozott Unified Communications megoldás megfelelő technológiai alapot és funkciókat biztosított ahhoz, hogy a T-Systems rendszerintegrációs tapasztalatával és szolgáltatói hátterével együtt egy valóban kézenfekvő szolgáltatás jöhessen létre” – tette hozzá.
Az egységes, IP alapú műszaki háttérből adódó további előny, hogy nem merülhetnek fel kompatibilitási problémák az egyes egységek között, a távfelügyelet révén csökken a rendszer leállásából adódó kiesés, a szolgáltatás rugalmasan módosítható a szervezeti változásoknak megfelelően, és nem utolsó sorban az üzleti folyamatok által igényelt adatbiztonsághoz, védelemhez és szabályozáshoz szükséges mélységi védelmet nyújtja.
A szolgáltatás alapját jelentő Cisco UC 500 egységes kommunikációs rendszer lehetőséget teremt a cégek integrált hang-, video- és adathálózatának kialakítására. Biztosítja a vezetők és az alkalmazottak biztonságos csatlakozását az irodához, amikor úton vannak, vagy otthonról dolgoznak. A szolgáltatás részeként telepített IP-telefonok segítségével nemcsak a hagyományos telefonszolgáltatások érhetőek el, hanem számos többletfunkció is, így a személyes telefonkönyv, a hangposta, az intelligens hívásátirányítás és a hívócsoportok kialakítása.
A korszerű IP-technológia lehetőséget nyújt további IP-alapú alkalmazások bevezetésére, mint például vállalati címtár-integráció, hangposta- és e-mail integráció, tárcsázás adatbázisból, táv- és csoportmunka, videotelefonálás.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb virtualizációs megoldásokat fejlesztett a T-Systems
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Virtualizáció a hazai vállalatoknál: fókuszban a szerverek
- T-Systems TóPARK outsourcing együttműködés
- Szoftverkorszerűsítes helyett tv-re költenek a kkv-k
- Informatikai Kiválósági Díj kkv-k számára
- GVH-engedély a T-Systems-nek az ISH Informatika felvásárlására
- ITware: teljes körű vállalati e-szolgáltatások
- Uniós ringbe szállnak a hazai KKV-k
- Ötéves az Informatikai Biztonság Napja - IT-biztonság a gyakorlatban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.