Meglepő párosítás: Sony ébresztő iPod dokkolóval

Kiss Ádám Zoltán, 2008. szeptember 13. 11:40

A Sony a jelek szerint miközben folyamatosan erősíti Walkman márkanéven futó MP3 lejátszóit, a konkurencia piaci uralmát is elismeri, és nem szeretne lemaradni az üzletről, így támogatja a rivális termékeket.

A Sony nem is olyan régen élesztette újjá Walkman márkáját, és ezt a nevet kiterjesztette mobiltelefonjai egy részére és médialejátszóira is, sőt a válallat a közelmúltban külön logot adott ki a kompatibilis termékek könnyebb beazonosításához, és természetesen saját márkaneve és logoja minél többszöri megjelentetésére. A japán cég sok nagyvállalathoz hasonlóan évek óta próbálkozik az Apple egyértelműen piacvezető iPod családjának visszaszorításával. Mint versenytársai, a Sony sem képes beletörődni, hogy képtelen megtörni a rivális rendszer egyeduralmát, így sorra adta ki a többnyire meglehetősen sikertelen modelleket, volt technicista, gyermekded, kézreálló, vagy éppen formabontó változat. A Walkman név viszonylag új esemény ebben a harcban, és azóta sikeresebb is a cég az értékesítések terén, ezért is lepett meg sokakat, hogy a Sony most kiadott egy olyan ébresztőórát, mely a rivális formátumot támogatja. Ez olyan, mintha két szembenálló autógyártó egymás számára gyártana alkatrészeket. Az üzlet azonban nagy úr, és a távoli győzelemig a Sony sem szeretne lemaradni az iPod kiegészítők piacáról. Ezt jól jelzi az ICF-CD3i modellszámú olcsó kis műanyag doboz, melynek normál ára valahol 20 dollár környékén lenne, ha nem tartalmazná az iPod dokkolót, így 100 dollárért kerül majd az üzletekbe.

Kulcsszavak: iPod Sony

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte

Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.

2024. november 20. 15:10

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01