Meglepő párosítás: Sony ébresztő iPod dokkolóval
A Sony nem is olyan régen élesztette újjá Walkman márkáját, és ezt a nevet kiterjesztette mobiltelefonjai egy részére és médialejátszóira is, sőt a válallat a közelmúltban külön logot adott ki a kompatibilis termékek könnyebb beazonosításához, és természetesen saját márkaneve és logoja minél többszöri megjelentetésére. A japán cég sok nagyvállalathoz hasonlóan évek óta próbálkozik az Apple egyértelműen piacvezető iPod családjának visszaszorításával. Mint versenytársai, a Sony sem képes beletörődni, hogy képtelen megtörni a rivális rendszer egyeduralmát, így sorra adta ki a többnyire meglehetősen sikertelen modelleket, volt technicista, gyermekded, kézreálló, vagy éppen formabontó változat. A Walkman név viszonylag új esemény ebben a harcban, és azóta sikeresebb is a cég az értékesítések terén, ezért is lepett meg sokakat, hogy a Sony most kiadott egy olyan ébresztőórát, mely a rivális formátumot támogatja. Ez olyan, mintha két szembenálló autógyártó egymás számára gyártana alkatrészeket. Az üzlet azonban nagy úr, és a távoli győzelemig a Sony sem szeretne lemaradni az iPod kiegészítők piacáról. Ezt jól jelzi az ICF-CD3i modellszámú olcsó kis műanyag doboz, melynek normál ára valahol 20 dollár környékén lenne, ha nem tartalmazná az iPod dokkolót, így 100 dollárért kerül majd az üzletekbe.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbra is veszteséges a Sony
- Már ősszel érkezik a Sony cserélhető objektíves videokamerája
- Sony Alpha NEX-3 és NEX-5: a világ legkisebb cserélhető objektíves kompaktjai
- Az Apple szerint mobileszközökre nem való a Flash
- FIFA focimeccsek Sony Bravia tv-tulajdonosoknak
- Bővül a Sony közvetlen iPod-fogadásra képes Xplod családja
- Cseppálló mini Walkmanek a Sonytól
- Sony World Photography Awards 2010: a győztesek
- Női Cyber-shottal készül a Sony a tavaszra
- Új algoritmus a Sony RAW konverterében
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.