Minden idők legsikeresebb online marketing vására
A szervezők szerint a szeptember 16-án kezdődött, és ma (18-án) befejeződött online-marketing-düsseldorf elnevezésű konferencia és kiállítás sikeresebb volt, mint bármelyik korábbi évben: s ez igaz mind a 380-ra duzzadt kiállítói létszámra, mind a húszezret meghaladó látogatói számra.
Már 2007-ben is közel 50 százalékkal nőtt a vásár közönsége az előző évhez képest, az idei növekedés azonban mindenki számára elképesztő méretet öltött: a tavalyinál 90 százalékkal többen voltak kíváncsiak a rendezvényre. A siker nem csupán mennyiségi: a látogatók 82 százaléka jónak vagy rendkívül jónak minősítette azt a koncepciót, hogy az online marketing vásár 360 fokos körképet nyújtott a digitális marketing minden szegmenséről, jelen voltak a nagy tartalomszolgáltatók, a hirdetés-kiszolgáló szoftvereket üzemeltetők, az ügynökségek, az adnetwork-ök, a szövetségek, a tanácsadó cégek. A rendezvényen magyar részről támogatóként az Adverticum vett részt, s a piacvezető magyar hirdetéskiszolgáló cég a partnernévsorban elég jó társaságban szerepelhetett, csak néhány név a több tucatból: CNN, BBC, Doodle, N-TV, Horizont vagy - hogy adserver céget is említsünk - Adzine.
Csütörök délelőtt az online-marketing-düsseldorf adott alkalmat az Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe szervezet-megújító kongresszusának lebonyolítására is, amelyen vendégként Somogyi Endre, az Adverticum cégfejlesztési vezérigazgatóhelyettese is részt vehetett. Az informális beszélgetéseken a szervezet vezetői reményüket fejezték ki, hogy mielőbb tagjaik sorában üdvözölhetik a magyar IAB szervezetet is. A megalakulást katalizálandó az október közepén Tihanyban megrendezett Internet Hungary-re Magyarországra érkezik az IAB Europe elnöke, Alain Heureux, aki előadását követően egy olyan kerekasztal-beszélgetésen is részt vesz, amelyen az interaktív marketing magyar szakembereivel vitatja meg, hogy mit nyújthat a piac számára ez a szervezet.
Kapcsolódó cikkek
- e-Health Week 2010: átütő siker Barcelonában
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Megnyílt azt első magyar virtuális szoftverkiállítás
- 10 órakor nyit a Szoftverbörze
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- CeBIT 2010 - 3,7 százalékkal több látogató
- Ma nyílik a hannoveri CeBIT informatikai kiállítás és vásár
- Saját fejlesztésű szoftverrel mutatott be okostelefont a Samsung
- Mobile World Congress: magyar cégek is kiállítanak
- Szakértők segítenek a szoftverbörzén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.