Tanulmány a magyarországi digitális megosztottságról
A Molnár Szilárd és Alföldi István által szerkesztett tematikus szám az e-befogadás év kapcsán a fogalommal kapcsolatos tématerületeket járja körbe.
A folyóirat szerzői több aspektusból vizsgálják a digitális megosztottságot, valamint az annak csökkentését szolgáló eszközöket (többek között a fogyatékkal élő emberek és az idősek számára készített informatikai fejlesztéséket), lehetőségeket. Olvasható továbbá Michael Gurstein írása a közösségi informatikáról, valamint egy a magyarországi internethasználók és a nem internetezők táborát a digitális megosztottság keretében elemző tanulmány.
Az alábbi linkre kattintva megtekinthető az a bejátszás, melyben a téma hazai szakértői, Dombi Gábor, Alföldi István és Molnár Szilárd beszélnek az E-befogadás évéről, a legjelentősebb problémákról és a magyarországi helyzetről.
Az Információs Társadalom folyóirat megrendelőlapja innen tölthető le. A kitöltött megrendelőlap elküldhető postán: 1111 Budapest, Stoczek utca 2-4. St. épület I/108., e-mailen: grimm.andrea@ittk.hu, faxon: 463-2547. További információk a 463-2526-os telefonszámon.
A folyóirat megrendelhető a Gondolat Kiadónál is: tel.: 486-1527, e-mail: gondolat@gondolat.axelero.net
Kapcsolódó cikkek
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- Internetfüggők az amerikai diákok
- Látogatottsági rekordszinten az amerikai újságok online kiadásai
- Sms technológiát vásárol a Twitter
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.