Üzlethálózatot épít Magyarországon a DataCore
Az adattároló-virtualizációs szoftverek vezető szállítója, a DataCore Software, illetve az osztrák Prosper Intelligence GmbH terjesztési megállapodást kötöttek Kelet-Közép-Európára vonatkozóan. A Prosper fogja értékesíteni és támogatni a DataCore két SAN-szoftverét, a SANmelodyt és a SANsymphonyt, mint virtualizációs portfóliójának virtuálisadattároló-komponensét. A Prosper mindkét SAN-szoftvert integrálja bécsi VCA-laboratóriumában (Virtualization Consolidation Academy).
A Virtualization Consolidation Academy egy független felülvizsgálati platform, amely virtualizációs megoldások és technológiák kiértékelésére, tesztelésére, fejlesztésére és bemutatására szolgál. Azzal, hogy a Prosper kiegészíti ezt a DataCore fejlett, hibatűrő adattároló-virtualizációs SAN-szoftvereivel és katasztrófaelhárító megoldásaival, közvetlen összeköttetést biztosító virtualizációs portfoliót - teljes vállalati virtualizációt - tud nyújtani partnerbázisának.
A Prosper egyre nagyobb viszonteladói bázist támogat Ausztriában és Közép-Európában, virtualizációs és konszolidációs projekteket telepít üzletileg kritikus alkalmazások, szerverek és adattárolók számára. A DataCore adattároló-virtualizációs technológiája kiegészíti a Prosper már létező portfolióját - amely PC-, szerver- és alkalmazásvirtualizációból áll - egy hardverfüggetlen, rugalmas és költséghatékony adattárolási megoldással.
A DataCore virtualizációs platformjai javítják az adattárolók hasznosíthatóságát és teljesítményét, nagyobb rugalmasságot és hardverfüggetlenséget tesznek lehetővé, és csökkentik a tárolóhálózat fenntartásának összköltségét.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.