Infosys: 30,2 százalékkal nőtt a profit
A nagyságra második indiai számítógépprogram-gyártó és üzleti informatikai szolgáltató, az Infosys Technologies Ltd. 14,32 milliárd rúpia (293,6 millió dollár) adózott eredményt jelentett az üzleti éve szeptemberrel zárult második negyedéről, 30,2 százalékkal többet az egy évvel korábbi 11 milliárdnál.
A bevétele, 54,84 milliárd rúpia (1,125 milliárd dollár), 28,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi 42,6 milliárdot. A további, sőt, gyorsuló növekedést annak köszönheti a cég, hogy továbbra is szaporodik a hivatali-funkcionális tevékenységeket kiszervező nyugati vállalatok kereslete az üzleti megoldásokat viszonylag olcsón szállító vállalat termékei és szolgáltatásai iránt, és ez szemlátomást még hangsúlyosabb a mostani, takarékosságra kényszerítő időkben.
A mostani üzleti év első negyedében 20,7 százalékkal, a márciussal zárult, előző üzleti évben 18,2 százalékkal nőtt az Infosys adózott eredménye, 6,9 százalékkal, illetve 19 százalékkal megnövekedett bevételből. A cégnél közölték azt is, hogy nem számítanak szerződések hirtelen elvesztésére a nemzetközi pénzügyi válság következményei miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.