Oracle CRM a Synergontól

2000. február 28. 21:18
A Synergon Informatika Rt. a magyar piacon elsőként az Oracle CRM megoldásával bővíti kínálatát az e-business szolgáltatások területén.
Az Oracle ügyfélkapcsolati alkalmazások (CRM) internetes és hívóközpont alapokon teremti meg az ügyfélkapcsolatok központosított nyilvántartását és kezelését. Az Oracle CRM alkalmas a marketing- és értékesítési tevékenység összehangolására. A megoldás call centerrel összekapcsolható, három önállóan is telepíthető modulcsaládból tevődik össze, amelyek a következők: értékesítésautomatizálás, marketingkampányok teljes kivitelezése és ügyfélgondozás. Az alkalmazás biztosítja a vállalati információs csatornák kompatibilitását, megosztja az adatokat az integrált vállalatirányítási (ERP) és back-office rendszerekkel, bekapcsolja a vállalati információs vérkeringésbe az internetes alkalmazásokat, ily módon növelve az ügyfélközpontú vállalati működés hatékonyságát.

Az Oracle és a Synergon együttműködve építik ki ügyfeleik részére a CRM megoldást. Az Oracle a szoftvert és a hozzá szükséges rendelkezésre állást, valamint a termékekhez kapcsolódó tanácsadást biztosítja, a Synergon pedig jelentős tapasztalati hátterével és a szoftver testre szabásával járul hozzá a rendszer kiépítéséhez. A rendszer komplexitását növelik a Synergon által kínált Oracle üzleti intelligencia (business intelligence) és adatbányász (data-mining) eszközök, melyek a döntés-előkészítést a rejtett összefüggések felfedésével és az ügyfélviselkedés elemzésével támogatják. A Synergon jelenleg kiépülő saját ügyfélkapcsolati rendszere is az Oracle CRM-re épül.

Kulcsszavak: ügyvitel Synergon Oracle

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01