Havidíjas informatikai csomag kkv-knak
Évek óta sokat ismételt tény, hogy a kis- és középvállalatok hatékonyságának javításában az informatikának kulcsszerepe lehet. A valóságban azonban a beruházás kezdeti költségigénye, az informatikai szakemberek hiánya és a jelentős szervezési erőforrásigény miatt a fejlesztések legtöbbször nem valósulnak meg.
Mindezekre együtt ad megoldást a T-Systems Cisco technológián alapuló új megoldása, amellyel a cégek néhány hét alatt hozzájuthatnak egy azonnal használatba vehető, komplett kommunikációs rendszerhez, havi átalánydíjas formában, a meglevő megoldás költségeinél körülbelül 20%-kal olcsóbban, hozzávetőlegesen munkaállomásonként 5-15 000 forintért a rendszer különböző paramétereitől függően. Mindezért az előfizető egy olyan egységes IP-alapú üzleti kommunikációs megoldást kap, amely magában egyesíti a szimmetrikus szélessávú internetkapcsolatot, a telefóniát, az egységes üzenetküldést, a hangpostát, az ügyfélkapcsolati alkalmazásokat, az audio- és videolehetőségeket, az interaktív konferenciamegoldásokat, illetve a jelenléti (presence) és mobilitási megoldásokat. A szolgáltatás már akár néhány alkalmazottal működő cég számára is hatékony megoldást biztosít.
„Az új szolgáltatásnak köszönhetően a kis és közepes méretű vállalkozások végre úgy fordíthatják teljes energiájukat az alaptevékenységükre, hogy eközben nem az informatika hiányából adódó hátrányuk halmozódik, hanem a meglétéből profitálhatnak, nap mint nap” – mondta Király István, a T-Systems marketingigazgatója. „A tervezhető költségek, a szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztráció csökkenése, valamint a megbízhatóan működő rendszer összességében olyan előnyöket jelent, amelyek véleményem szerint nem fogják elkerülni a versenyhelyzetben levő cégek figyelmét” – tette hozzá.
„Azt gondolom, hogy néhány év múlva már csodálkozni fogunk, miért nem eleve így épült fel az informatika és a kommunikáció a kisebb cégeknél, annyira kézenfekvő a menedzselt szolgáltatások működése” – hangsúlyozta Vass Gábor, a Cisco Magyarország partnerkapcsolati és marketingigazgatója. „A Cisco fejlesztései régóta abba az irányba mutatnak, hogy a különböző céges adatok, tartalmak és szolgáltatások bárhol, bármikor és bármilyen eszközön elérhetők legyenek. Az ennek a szellemében kidolgozott Unified Communications megoldás megfelelő technológiai alapot és funkciókat biztosított ahhoz, hogy a T-Systems rendszerintegrációs tapasztalatával és szolgáltatói hátterével együtt egy valóban kézenfekvő szolgáltatás jöhessen létre” – tette hozzá.
Az egységes, IP alapú műszaki háttérből adódó további előny, hogy nem merülhetnek fel kompatibilitási problémák az egyes egységek között, a távfelügyelet révén csökken a rendszer leállásából adódó kiesés, a szolgáltatás rugalmasan módosítható a szervezeti változásoknak megfelelően, és nem utolsó sorban az üzleti folyamatok által igényelt adatbiztonsághoz, védelemhez és szabályozáshoz szükséges mélységi védelmet nyújtja.
A szolgáltatás alapját jelentő Cisco UC 500 egységes kommunikációs rendszer lehetőséget teremt a cégek integrált hang-, video- és adathálózatának kialakítására. Biztosítja a vezetők és az alkalmazottak biztonságos csatlakozását az irodához, amikor úton vannak, vagy otthonról dolgoznak. A szolgáltatás részeként telepített IP-telefonok segítségével nemcsak a hagyományos telefonszolgáltatások érhetőek el, hanem számos többletfunkció is, így a személyes telefonkönyv, a hangposta, az intelligens hívásátirányítás és a hívócsoportok kialakítása.
A korszerű IP-technológia lehetőséget nyújt további IP-alapú alkalmazások bevezetésére, mint például vállalati címtár-integráció, hangposta- és e-mail integráció, tárcsázás adatbázisból, táv- és csoportmunka, videotelefonálás.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb virtualizációs megoldásokat fejlesztett a T-Systems
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Virtualizáció a hazai vállalatoknál: fókuszban a szerverek
- T-Systems TóPARK outsourcing együttműködés
- Szoftverkorszerűsítes helyett tv-re költenek a kkv-k
- Informatikai Kiválósági Díj kkv-k számára
- GVH-engedély a T-Systems-nek az ISH Informatika felvásárlására
- ITware: teljes körű vállalati e-szolgáltatások
- Uniós ringbe szállnak a hazai KKV-k
- Ötéves az Informatikai Biztonság Napja - IT-biztonság a gyakorlatban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.