A Microsoft és a Yahoo is cáfolja a keresőüzletet
Nemrég ismét felröppentek a hírek, miszerint a Microsoft és a Yahoo valamilyen megállapodásra készülnek. Ennek egyik oka a Yahoo vezérének, Jerry Yangnak bejelentése lehet, miszerint távozik a vállalat éléről. Mivel őt személy szerint is a korábbi megállapodások kerékkötőjének tartották, félreállása új reményeket szült, annak ellenére, hogy Steve Ballmer a Microsoft részéről már Yang távozásakor közölte, nem terveznek megállapodást.
A napokban mégis arról jelentek meg hírek, hogy a Microsoft befektetne a Yahooba. Egészen pontosan a vállalat számukra deklaráltan legfontosabb részéről, a keresőüzletágról lenne szó. A Microsoft ugyan elindította saját szépreményű Live keresőszolgáltatását, ám az eddig nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, a jelek szerint olyannyira, hogy a keresőháború vesztesének, a Yahoo rendszerének megvásárlása is felmerült. Mindez azonban hónapokkal ezelőtt hangzott el a Microsoft részéről, a vállalat azóta passzív minden felvásárlási tervvel kapcsolatban. A legutóbbi, most már pletykának minősíthető verzió szerint a redmondi óriás 20 milliárd dollárt fizetett volna csak a Yahoo keresőüzletágáért. Ezt a hírt cáfolta most mindkét fél hivatalosan.
Kapcsolódó cikkek
- Vizuális keresés Microsoft Bing-gel
- Mégsem veszi át automatikusan a Yahoo a Microsoft keresőjét
- A piac meglepően rosszul fogadta a Microsoft-Yahoo szövetséget
- Végül mégiscsak létrejött a Microhoo
- A Bing még messze lemarad riválisai mögött
- A Microsoft keresője már be is előzte a Yahoo-t
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- Live Search és Kumo után itt a Bing
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Yahoo-vezetőkkel találkozott Ballmer
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.