Dániai céggé alakul át a HTCC
Az Invitel márkanév alatt tevékenykedő Hungarian Telephone and Cable Corp.(HTCC) társaság igazgatótanácsa a társaság átalakításáról döntött: a céget az amerikai Delaware-ból Dániába helyezik át.
A remények szerint a HTTC mint dániai vállalat kihasználhatja majd azokat a pénzügyi és egyéb üzleti lehetőségeket, amelyekhez mint delaware-i cég nem juthatott hozzá, olvasható a HTCC közleményében.
A HTCC eszközeit egy új dániai leányvállalatnak adják át, amelyet Invitel Holdings A/S cégbejegyzés szerinti hivatalos néven, illetve Invitel Denmark kereskedelmi néven alakítanak meg. E tranzakció révén az Invitel Denmark válik a HTCC jogutódjává a HTCC csoport vállalatait összefogó holding minőségében. A részvényesek, amerikai letéti jegyek formájában vagy közvetlenül, megfelelő számú Invitel Denmark részvényt kapnak HTCC-részvényeik helyett.
A HTCC, az Invitel márkanév alatt, a piacvezető alternatív vezetékes távközlési és széles sávú internetszolgáltató Magyarországon. A HTCC 64,6 százaléka a dán TDC távközlési cégé. A TDC szeretné eladni a részét a HTCC-ből. A Teszári Zoltán nagyváradi vállalkozó tulajdonában lévő Romania Cable Systems and Romania Data Systems (RCS&RDS) szeptemberben ajánlatot tett a részesedésre.
A HTCC korábban megvásárolta az osztrák székhelyű Memorex Telex Communications AG kibocsátott 95,7 százalékát, ezáltal a legnagyobb nemzetközi nagykereskedelmi szolgáltató lett Közép- és Kelet-Európában.
Kapcsolódó cikkek
- Lezárult az Invitel eladásának első köre
- Szelektív nem fizetői szintre sorolta az Invitel-csoportot az S&P
- A TDC feltételes megállapodást kötött Invitel-részvényei eladásáról
- S&P: Nagy befektetői kockázat az Invitelnél
- Invitel: 4 százalékkal nőtt az árbevétel
- HTCC: 69,2 millió dollár veszteség 2008-ban
- Közel 200 millió eurós szindikált hitelt kapott az Invitel
- HTCC - 91 százalékkal nagyobb eredmény
- Az Invitelnek fizetnie kell a Hungarotel-perben
- Az S&P leértékelte a HTCC-t
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.