Jól teljesít Magyarországon a Check Point
Egy éves a Check Point magyarországi képviselete, amelynek vezetője, Vándor Benjámin ma sajtótájékoztatón értékelte a cég itteni idei teljesítményét.
Mint ismeretes, a vállalat már korábban is, évek óta jelen volt hazánkban üzleti partnerei és disztribútora révén. Híreink szerint az internet-biztonsági vállalat idén Magyarországon jóval jobban fejlődött, mint nemzetközi téren, állítólag az értékesítés mintegy 35-50 százalékkal múlta felül az egy évvel ezelőttit. A két vezető termékkategóriát tekintve, a készülékek (appliances) 70, a hálózati végponti biztonsági szoftverek pedig 30 százalékkal részesednek az értékesítésből. Három szektor (kormányzat, pénzügy, ipar) a telje ez évi eladások mintegy 70 százalékával részesedik. A Check Point forgalmazó partnerei országunkban: gold partnerek -- HP, S&T, Synergon; silver partnerek: KFKI, Filter:max (új 2008-ban) és itSun Security (2008-ban új) továbbá 9 bronz partner. A Computerlinks mellé idén nagykereskedelmi elosztói pozícióba került a Disztribútor.hu. Ez utóbbi bővítéssel a Check Point fő célja az volt, hogy különösen nagy hangsúlyt fektessen az idén előretört hardver termékek (pl. Power-1 stb.) magyarországi értékesítésére. A Prím Online kérdésére válaszolva, Vándor megemlítette, hogy az okos telefonokra és pda-kra kifejlesztett Check Point végponti biztonsági megoldásnak már magyarországi referenciája (egy meg nem nevezett bank) is van.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.