Magyar fejlesztésű ERP rendszer Amerikában
Újabb amerikai Caterpillar-viszonteladó választotta az XAPT cég Microsoft Dynamics AX alapú integrált Dealer Menedzsment vállalatirányítási rendszerét. A missouri és kansasi székhelyű Dean Machinery Co. december végén döntött arról, hogy az XAPT által fejlesztett speciális szoftver megoldást választja üzleti folyamatainak automatizálására. Az XAPT szaktudásának és megoldásának sikerét, illetve elismerését jelzi, hogy immár a hatodik Caterpillar dealernél vezetik be az iparági megoldással integrált vállalatirányítási rendszert.
Az 1955-ben alapított Dean Machinery Co. Caterpillar építőipari és mezőgazdasági berendezések értékesítésével, bérbeadásával, szervizelésével és alkatrész-kereskedelmével foglalkozik. A több mint 320 főt foglalkoztató cég az észak-amerikai Missouriban és Kansasben összesen 11 telephellyel rendelkezik. Az MS Dynamics AX alapú integrált rendszert az XAPT kifejezetten a hasonló tevékenységet folytató cégek számára fejlesztette ki, hozzásegítve ezzel a vállalatokat lehetőségeik minél hatékonyabb kihasználásához.
Az amerikai cégnél azért esett a választás az XAPT Dealer Menedzsment megoldására, mert annak minden funkciója megfelel elvárásaiknak és rugalmasságánál fogva gyorsan és költséghatékonyan folyamataikhoz, valamint egyedi igényeikhez igazítható. A megvalósítandó projekt méretét jelzi, hogy a rendszerrel 160 felhasználó dolgozik majd. A bevezetési projekt a Microsoft legnagyobb Dynamics partnere, a Tectura fővállalkozásában valósul meg 2009 során.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- Az IFS projekt-alapú ERP szállítót vásárol
- Hárommilliárd forint feletti árbevételt ért el az XAPT
- Erősödik az érdeklődés az élelmiszeriparban az ERP iránt
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
- Tudat alatti válságtúlélési technikák
- MS Dynamics NAV kiegészítők kkv-fókusszal
- Informatikai fejlesztések vissza nem térítendő pályázati pénzből
- XAPT a Microsoft Dynamics-világ elitjében
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.