Papírmentes hr adminisztráció
Online alkalmazások a Nexontól
Egységes kezelést, könnyebb adminisztrációt, a munkavállalók bevonását és lényegesen kevesebb irodai papírfelhasználást tesznek lehetővé a Nexon online alkalmazásai, melyek segítségével a hr folyamatok egyszerűen menedzselhetők.
A hr munka jelentős részét az adatok papír alapú kezelése, illetve a személyes ügyintézés emészti fel. A Nexon webes önkiszolgáló alkalmazásainak segítségével a munkavállalók maguk is bekapcsolódhatnak e tevékenységbe. Így csökkenthető az adminisztráció, a papírfelhasználás, valamint a többszörös adatrögzítésből adódó hibák száma.
Az alkalmazásokat összefogó online felületen (persONLINE) keresztül a munkavállalók és vezetőik egyéni azonosítóval vehetik igénybe a jelenléti ív és távolléttervező modult (nexONTIME), a cafeteriához kapcsolódó nyilatkozási felületet (nexCAFÉ), az elektronikus bérjegyzéket (nexONBÉR), valamint a jogosultságuk szerint megtekinthetik, illetve módosíthatják saját személyes adataikat és a munkaviszonyra vonatkozó alapvető információkat is (nexONHR). Emellett a munkavállalók maguk jelentkezhetnek az egyes képzésekre (nexONTD), követhetik teljesítményértékelésük eredményeit, illetve maguk is elvégezhetik az értékelést (nexONPM).
"Jelenleg elsősorban azon közép- és nagyvállalati ügyfeleink érdeklődnek a persONLINE iránt, amelyek számára a bérszámfejtés és a hr területén outsourcing tevékenységet végzünk. Az alkalmazás azonban bárkinek, még a hr-gazdálkodást önállóan végző kisvállalatoknak is javasolható, hisz az önkiszolgáló rendszer bevezetésével lényegesen csökken az irodai papírmunka, a személyes ügyintézésre fordított idő és a hibalehetőség" - mondta Barna István, a Nexon fejlesztési vezetője.
A webes önkiszolgáló rendszert először maguk a Nexon munkatársai használhatták, a kedvező tapasztalatokat követően pedig a cég most ügyfelei számára is elérhetővé teszi az alkalmazást. A persONLINE fejlesztése teljes mértékben a már meglévő ügyfelek javaslatainak felhasználásával és a piaci igények figyelembe vételével történt, így a rendszer felépítése maximálisan igazodik a modern humánügyvitel követelményeihez.
Kapcsolódó cikkek
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- A NEXON mellett döntött a SAPA
- Pozitív informatikai hatása is van a válságnak
- Közösségi portálok: az álláskeresés buktatói?
- Nexon: Növekedés és beruházás a recesszió ellenére
- Lesz-e Magyarországon internetes oktatás?
- Szupermárka a HR szolgáltatók között
- HR-ügyviteli outsourcing tendert nyert a VT-Soft
- A Nexon nyerte a CSR Hungary Díjat
- Összefogás a fenntartható Magyarországért
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.