"Szolgáltatásként nyújtott szoftver" alkalmazások már Magyarországon is
A Central Europe On-Demanddel folytatott együttműködés a Microsoft „szoftver+szolgáltatások” (S+S = Software + Service) stratégiájának része. Ennek lényege, hogy az ügyfelek havi előfizetési díj ellenében használják a megbízható és biztonságos távoli adatközpontban futó szoftvereket. A konstrukcióval a vállalatok jelenlegi infrastruktúra-költségeik töredékéért jutnak hozzá az üzleti szoftveralkalmazásokhoz és szolgáltatásokhoz.
A Central Europe On-Demand kínálatában Microsoft Exchange Server 2007, Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Windows SharePoint Services 3.0, Microsoft Office Communications Server 2007, valamint kihelyezett biztonsági mentési és helyreállítási szolgáltatások szerepelnek. A szolgáltatásokat vezető távközlési szolgáltatók közvetítésével, biztonságos adatközpontokban működő, 99,99%-os garantált rendelkezésre állású carrier-grade hosting platformról nyújtják. Az árak a házon belüli szolgáltatásra jellemző költségszint töredékét teszik ki: a standard Microsoft Exchange 2007 üzleti levelezési szoftver például 5-15 euróba kerül havonta, felhasználónként, mindenféle egyszeri beruházási díj nélkül
A SaaS (Software as a Service, azaz a szoftver, mint szolgáltatás) modell minden vállalati méretszegmens számára ideális megoldás, mivel - az alacsonyabb költségigény mellett - kisebb a kockázata és lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy gyorsan lecseréljék a be nem vált alkalmazásokat. A jelenlegi gazdasági környezetben különösen előnyös ez a modell, mert beruházás nélkül, előre meghatározható költségszinten biztosítja a cég irányításához szükséges alapszolgáltatásokat.
A Central Europe On-Demand ma azt is bejelentette, hogy regionális stratégiájával összhangban megnyitja lengyelországi irodáját, amely várhatóan 60 napon belül indítja el szolgáltatásait, és ezt követően a cseh, román és szlovák piacon is hamarosan megjelenik.
A Central Europe On-Demand a Microsoft hivatalos hosting-partnere. Tulajdonosai és vezetői olyan ágazati szakemberek, akik több éven át sikerrel támogatták különféle közép-európai nagyvállalatok működését. A cég több mint félmillió céget és kormányzati szervezetet céloz meg szolgáltatásaival Magyarország, Lengyelország, Csehország, Románia és Szlovákia területén, és arra számítanak, hogy piaci penetrációjuk már az első három hónap után növekedésnek indul a regionális távközlési szolgáltatók bevonásával indított, webalapú és telemarketing-elemeket, valamint több promóciót is tartalmazó induló kampány nyomán.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos frissítések Windows rendszerekhez
- Telefonos tolmácsszoftver a Microsofttól
- Két kritikus frissítés a Microsoft májusi csomagjában
- Megérkezett az első Microsoft-szoftver a Nokia mobiljaira
- 60 százalék alatt az Explorer
- Halo Reach béta május 19-én
- H.264-gyel érkezik az IE9
- Sutba dobja a Microsoft az iPad riválisának tekintett táblapécéjét
- Steve Ballmer diákok előtt mutatta be az új Windows Live Messengert
- Letölthető a MS Office 2010
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.