Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencia
A Magyar Telekom székházában rendezi meg 2009. február 18-án a Magyar Fogyasztó Platform az MF Szabadidő című konferenciát. A Magyar Telekom és ajánlati márkái, a T-Mobile és a T-Home örömmel álltak a Szabadság. Szeretem?! alcímet viselő rendezvény mellé, hiszen szolgáltatásaik többek között a szabadidő hasznos és igényes módon történő eltöltését célozzák.
Ahhoz, hogy a fogyasztók igényeinek leginkább megfelelő szolgáltatási portfólióval tudjanak megjelenni a piacon, szükséges részletekbe menő információkkal rendelkezniük arról, hogy fogyasztóik mennyi szabadidővel rendelkeznek, azt milyen elfoglaltságokkal töltik, és a szórakozás mely formáihoz veszik igénybe az infokommunikációs eszközöket. Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ a T-Mobile megbízásából a Fejlesztési Akadémia – GFK Hungária által 2008 folyamán végzett szabadidős kutatás, melynek közérdekű eredményeit a szerdai konferencián teszik közzé. A teljes marketing és kommunikációs szakmának szóló rendezvényen a magyar fogyasztó szabadidős tevékenységeivel kapcsolatos kutatási eredményeken kívül többek között a szabadidős szolgáltatások „brandingjével“, a szabadidő szociológiai megközelítéseivel, kommunikációs- és marketingfogásokkal ismerkedhetnek meg a résztvevők.
A további részletek a www.magyarfogyaszto.hu/szabadido weboldalon olvashatók.
Kapcsolódó cikkek
- T-City: bővülő szolgáltatások a jövő városában
- E-Magyarország, e-kormányzat: számvetés és jövőkép
- 10 éves az Internet Hungary!
- Internet-használatot tanít a Magyar Telekom Baranyában
- Elnökségi ülést tartott az ICT Parlamenti Világközpontja Budapesten
- Web 2.0 konferencia a T-Home támogatásával
- Értékes T-Home-adomány a nyugdíjas kluboknak
- BarCamp: nincs többé unalmas konferencia
- Az előremenekülés útja az információs társadalom?
- Digitális esélyegyenlőség holnap
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.