Értéknövelő befektetések - kinek éri meg?
A felsőfokú informatikai végzettséget szerzők kompetenciáit összevetve a piacon elvártakkal – ahogy erre az IT-munkaerőpiaccal kapcsolatos cikksorozatunkban is utaltunk – előtűnnek az alap- és középfokú oktatás hiányosságai is. S bár ez, hogy stílusosak legyünk, már nem a mi kompetenciánk, hogy mégse maradjon pusztába kiáltott szó, a legfájóbbakról azért ejtünk néhány szót.
A teljes cikk a Business online-on, itt olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- A digitális táblák beszerzése még az idén befejeződhet
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- Legbiztosabb a még nem is létező szakma
- Egységes digitális tananyag informatikus hallgatóknak
- Magyarországi győztes az INFOPROG 2010 versenyen
- Multifunkciós egyetemi kártya lesz Debrecenben
- Megújult formában, új tartalommal jelentketik a Mindentudás Egyeteme
- Alapkövetelmény lesz a digitális írástudás a munkaerőpiacon
- Gazdaságinformatikus szak a Károly Róbert Főiskolán
- Született informatikusok kerestetnek
Oktatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.