Globális cégeket céloz meg VPN szolgáltatásával a BT
A BT bejelentette, hogy 172 országban elindítja BT Intelligent Virtual Private Network (iVPN) intelligens virtuális magánhálózati szolgáltatását, amelynek segítségével globális szervezetek informatikai hálózataikat és üzleti alkalmazásaikat még hatékonyabban menedzselhetik, javíthatják azok teljesítményét, valamint csökkenthetik műszaki és üzemeltetési költségeiket.
Az iVPN alapja saját 21st Century Networkre (21CN) globális, szoftver alapú ügyfélhálózata, amely a szolgáltatások következő generációjának új, egyszerűbb portfolióját vezeti be. A BT ígéretei az iVPN használói számára: csökkenthetik műszaki üzemeltetési költségeiket és javíthatják termelékenységüket azáltal, hogy világszerte informatikai hálózataikon intézik és rangsorolják forgalmukat, hatékonyabban futtatják levelező, hang-, videó- és egyéb üzleti alkalmazásaikat, és így végső soron maximalizálják megtérüléseiket. Működési költség-megtakarításokat érhetnek el a gyorsabb megvalósítás, a kevesebb manuális beavatkozás, a kevesebb szolgáltatáskiesés és a helyi nyelven nyújtott helyi támogatás révén. A szolgáltatás a korábbinál jobb hálózati rendelkezésre állást, automatikus kézbesítési visszaigazolást, valós idejű jelentést, valamint proaktív és automatikus esemény-értesítőt biztosít; ezekkel együtt a felhasználók számára maximális szabályozhatóságot és rugalmasságot.
Az ipari és pénzügyi szolgáltató ágazatokban működő ügyfelek részvételével lefolytatott teszteket követően a BT most más BT-szolgáltatásokkal (internet alapú hozzáférés, alkalmazás-optimalizáció, hangkezelés, videokonferencia, egyesített kommunikáció, adatközpontok, híváskezelő központok, biztonság és mobilitás) ötvözi az iVPN-t, amely nem máson, mint a többprotokollos, címkekapcsolású (MPLS) BT-szolgáltatás erősségein alapszik. Sandra O’Boyle, a Current Analysis európai üzleti távközlési szolgáltatásaival foglalkozó kutatási igazgatója szerint: „A BT iVPN jó úton jár abban a tekintetben, hogy javítja az MPLS VPN szolgáltatásokat, helyi nyelven nyújt támogatást, és különböző régiókban lévő helyszínek közti SLA-ket (szolgáltatási szint megállapodásokat) biztosít a BT globális ügyfelei számára, például pontosabb számlázást, gyorsabb szolgáltatás-biztosítást és a helyi teljesítmény-problémák megoldását.”
További információ
Kapcsolódó cikkek
- Wireshark 1.2.8
- Globális felhő-stratégiával jelentkezett a Fujitsu
- Fénykommunikációs szervertechnológiát vásárolt a Microsoft
- NIIF Networkshop konferenciák
- Ingyenes online tankönyv a hálózatkezelés alapjairól
- A Check Point szerint nő a nem megfelelően védett hálózati végpontok száma
- 31 monitor egyidejű vezérlése egyetlen számítógéppel
- Válság: Ügyfélvesztés, visszafogott innováció
- Vezeték nélküli technológia jövője a CES-en
- Külső adattároló meghajtóból vezeték nélküli hálózati tárolót varázsol az Iomega
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.