Sybase-SAP: Kritikus üzleti adatok elérésének új módja
A két cég közösen kívánja biztosítani az üzleti felhasználóknak, hogy mobil eszközeikről bárhol, bármikor elérjék az SAP Business Suite 7-ben kezelt kritikus üzleti információkat.
A piacvezető, vállalati szoftvereket gyártó SAP AG, valamint a vállalati és mobilmegoldásokat gyártó iparági vezető Sybase együttműködést írt alá. A közös innováció az üzleti felhasználók számára a kritikus üzleti adatok elérésének új módját kínálja. Az együttműködés keretében az SAP Business Suite iPhone-on, Windows Mobile-on, BlackBerry-n és más mobilplatformokon lesz elérhető a Sybase vezető mobil-middleware technológiájának köszönhetően. A két cég elképzelése az, hogy az értékes üzleti információkat egyszerűen kezelhető módon, a vállalati alkalmazásokkal szorosan integrált formában, biztonságos csatornákon tegye elérhetővé széleskörű mobilplatformokon.
A mostani együttműködés alapján a kritikus ügyféladatok a mobil eszközökről online és offline módon egyaránt elérhetőek lesznek. A Sybase mobiltechnológiájával megoldható, hogy a mobileszközökön akár percenként megjelenjenek a központban rögzítésre került információk, illetve az eszközön rögzített adatok azonnal visszakerüljenek a központi alkalmazásba. A Sybase egyúttal bejelentette, hogy Európában a T-Systems fog rendszerintegrátorként együttműködni a Sybase-zel annak érdekében, hogy az SAP végfelhasználók előnyhöz jussanak az új megoldással.
Kapcsolódó cikkek
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- Korlátozzák a mobilszolgáltatást a tálibok
- Mobilparkolás Békéscsabán is
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- A SAP majdnem megkétszerezte eredményét
- Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Az energiatakarékosságra összpontosít az új Bluetooth szabvány
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.