Negyven százalékkal növelte forgalmát a Laurel
Negyvenszázalékos növekedés után, 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el 2008-ban a kereskedelmi informatikai rendszerekkel foglalkozó Laurel Csoport - közölte a székesfehérvári székhelyű társaság az MTI-vel.
A cégcsoport 185 millió forintos eredménnyel zárta a 2008-as üzleti évet, ezen felül jelentős összeget fordított termék- és üzletfejlesztésre - olvasható a vállalat közleményében.
A magyar gazdaságban még mindig természetes, illetve a szereplők többsége által elfogadott, hogy a nemzetközi technológia legújabb vívmányai kisebb-nagyobb késéssel érkeznek meg az országba - hangsúlyozza tájékoztatójában a Laurel.
Kiemelik: a vállalat az előző évben több mint 2600 csúcstechnológiájú pénztárgépet értékesített, ugyanakkor a magyarországi kereskedelem technológiai fejlődése szerintük még mindig jelentős lemaradásban van, ami egyértelműen a versenyhátrányt tartósítja.
A társaság ugyanakkor elismeri, hogy a csúcstechnológia nem tartozik a leggyorsabban megtérülő beruházások közé, de szerintük hosszú távon az ilyen jellegű innovációk mindig eleget tesznek a várakozásoknak.
Csak látszólag úszik szemben az árral az, aki most a fejlesztésre és az ezzel járó hatékonyság növelésére koncentrál - olvasható a közleményben. Megjegyzik: a Laurel által forgalmazott kasszák némelyike például 30 százalékkal teszi gyorsabbá a munkát.
A vállalat 2009-ben nem számít az előző évi, látványos eredmény megismétlődésére, de a forgalom fenntartásában, illetve kismértékű javításában bíznak.
A jelenleg 110 főt foglalkoztató Laurel Csoprt 1993-ban jött létre kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztésre, értékesítésére és üzemeltetésére.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Kapsch CarrierCom: lezárult a Nortel-divíziót érintő felvásárlás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.