Szupermárka a NOD32
Az ESET biztonsági szoftvereit az otthoni felhasználók körülbelül 40 százaléka használja számítógépének védelmére hazánkban (forrrás: NRC Piackutató, 2009). A rendkívüli népszerűséghez egyaránt hozzájárul a szoftverek technológiája és megbízhatósága, valamint a magyarországi forgalmazásért felelős Sicontact Kft. által nyújtott ügyfélszolgálat magas színvonala, és a NOD32 köré felépített céltudatos és fiatalos arculat.
Az idén 5 éves Superbrands program zsűrije ezt a teljesítményt méltatta azzal, hogy odaítélte az ESET NOD32 Antivirus szoftvernek a Superbrands, a Sicontact Kft.-nek pedig - a tavalyi év után másodszor - a Business Superbrands díjat. "A két díj méltó elismerése egész éves munkánknak" - emelte ki Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője, akinek elmondása szerint cége a tavalyi évet 1,6 milliárd forintos forgalommal zárta, ami 60 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.
A magyar cég egyébként megalakulását követően másfél évvel, 2005-ben már elnyerte az ESET Legdinamikusabban Fejlődő NOD32 Disztribútor díját. Csiszér Bélát emellett 2007-ben az Év Fiatal Informatikai Vállalkozójának választotta az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, 2008-ban pedig bekerült az ESET 8 tagú Nemzetközi Tanácsadói Testületébe.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a NOD32 4.2-es verziója - Díjmentes áttérés a felhasználók számára
- Conficker a csúcson, újoncok a páston
- Magabiztos teljesítménnyel újabb Advanced+ minősítést szerzett az ESET NOD32 Antivirus
- NOD32 Microsoft Exchange szervereken
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
- Böngészni sem biztonságos?
- Bedőlünk a vírusoknak - Idén még rosszabb lesz
- NOD32 Macintoshra és Linuxra is
- Üzleti Etikai Díjat kapott a VirusBuster
- Nem gyengül a Conficker féreg
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.