Peter Molyneux lett a Microsoft Games Studios európai főnöke
Molyneux már március 30. óta a Microsoft Game Studios európai (belső és külsős) műhelyeinek kreatív igazgatója, de a bejelentést csak az idei Electronic Entertainment Expo (E3) keretében tette meg a redmondi cégóriás. A Gamesindustry.biz jelentése szerint Molyneux feladata az lesz, hogy a Microsoft összes belső stúdiójának kreatív munkáját felügyelje. Arra kell leginkább figyelnie a jövőben, hogy az igazán hasznos és értelmes ötletek megvalósuljanak, illetve a játékfejlesztők csapatában is ügyelnie kell az egymás közti jobb kommunikációra. Ez egyébként a többi mellett saját cégére, a Lionheadre is jellemző, amelyet Molyneux továbbra is igazgatni fog és a jövőben nem hagy fel majd a játékfejlesztéssel sem.
A híres fejlesztő fontosnak tartotta megjegyezni, új munkája koránt sem jelenti azt, hogy más stúdiók játékainak fejlesztését megpróbálja a saját egyéni ízlése szerint befolyásolni. "Amivel biztosan nem találkozik majd a publikum, az tíz újabb Peter Molyneux-játék megjelenése" - hangsúlyozta.
- E munka legfontosabb része, hogy egy hozzám hasonló fickó az apró ötletfényeket oly ragyogóvá tegye, amennyire csak lehet, és elérje, hogy a Microsofton belül mindenki világosan megértse: miért készítjük el azokat a termékeket, mi az értelmük, és miért fontosak a vállalat egészére nézve. Azon leszek, hogy ezek a fények a lehető legjobban ragyogjanak. A Rare és más európai stúdiók munkatársai okos és kreatív emberek, és én épp annyit fogok tanulni tőlük a játéktervezésről, mint ők tőlem - mondta Molyneux.
- Egy biztos: nem fogok mindenkihez odamenni azzal, hogy "ez buta ötlet, az meg okos". Azt akarom inkább elérni, hogy a fejlesztők a szenvedélyüket éljék ki a munkában, mivel a szenvedély mindenben a legfontosabb - hangoztatta.
Kapcsolódó cikkek
- Halo Reach béta május 19-én
- USB flash támogatást kap az Xbox 360
- Az idei E3-on debütál (újra) a Microsoft Project Natal
- Microsoft videójáték PC-re, Xbox-ra és Windows Phone 7-re
- Bill Gates a Twitteren
- Kirúgják Steve Ballmert!
- Jönnek a limitált 250 GB-os Xbox-ok
- A PS3 után az Xbox is olcsóbb lesz?
- Több mint fele hibás az Xbox 360-konzoloknak
- Halo Legends: Halo univerzumban játszódó Anime-széria az Xbox Live-on
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.